هدف تیم تکواندو ناشنوایان ایران کسب سکو در بازی‌های آسیایی است

اصفهان-ایرنا - رییس انجمن تکواندو ناشنوایان ایران گفت: هدف ما در بازی‌های آسیایی کسب بهترین سکو خواهد بود زیرا با آمادگی مطلوب به این مسابقات اعزام خواهیم شد.

غلامرضا عزیزی روز شنبه در جریان برگزاری اردوی تیم ملی تکواندو ناشنوایان ایران در اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انگیزه و هدف ملی‌پوشان، کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های آسیایی است و بر همین مبنا تمرینات خود را با جدیت سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: اردوی آماده‌سازی فعلی در اصفهان که در ۲ بخش دختران و پسران به همت هیات ورزش‌های ناشنوایان این استان برگزار شد، از همه لحاظ مطلوب و مناسب بود و مسابقه انتخابی وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم را نیز در جریان این اردو برگزار کردیم.

هدف تیم تکواندو ناشنوایان ایران کسب سکو در بازی‌های آسیایی است

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان ایران خاطرنشان کرد: تا پیش از اعزام تیم به بازی‌های آسیایی، سه اردوی آماده‌سازی دیگر در استان‌های مازندران، گلستان و تهران خواهیم داشت.

عزیزی افزود: شرایط آمادگی دختران تکواندوکار نیز مطلوب است و اردوی جاری میزان آمادگی آنان را در زمینه جسمانی و تکنیکی تا حد زیادی افزایش داد.

هدف تیم تکواندو ناشنوایان ایران کسب سکو در بازی‌های آسیایی است

به گفته وی، دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان ۲۰۲۴، هشتم تا هجدهم آبان در مالزی برگزار خواهد شد و زمان مسابقات تکواندو آن هنوز مشخص و اعلام نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha