حماس: عملیات در رام‌الله پیام جدیدی به صهیونیست‌ها است+فیلم

تهران- ایرنا- جنبش فلسطینی مقاومت اسلامی (حماس) انجام عملیات شهادت طلبانه ضد صهیونیستی در شمال رام الله توسط یک راننده جوان فلسطینی را ارسال پیام جدیدی به صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از کانال تلگرامی حماس، این جنبش با صدور بیانیه ای افزود:‌ عملیات قهرمانانه ضد صهیونیستی صبح امروز علیه یک خودروی پلیس رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهر سلواد در شمال رام الله، پیام جدیدی به صهیونیست ها برای ادامه ضربات مقاومت علیه آنها است که در پاسخ به قتل عام و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه انجام می شود.

حماس با اشاره به اینکه این جنبش برای مجری این عملیات قهرمانانه سوگوار است، افزود: حماس این اقدام را پاسخی طبیعی علیه جنایات دشمن صهیونیستی، محاصره، گرسنگی و رعب و وحشت اعمال شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم خود می‌داند.

جنبش مقاومت اسلامی با تاکید بر اینکه مردم و مقاومت فلسطین به خون شهدا پایبند هستند، افزود: فلسطین زادگاه مردان مقاوم و انسان‌های آزاده‌ای است که تا زمانی که سرزمین و اماکن مقدس ما از لوث اشغالگران پاک نشود، آرام نمی نشینند.

حماس از جوانان انقلابی فلسطین خواست که به هدف قرار دادن دشمن صهیونیستی و افزایش درگیری با توده شهرک نشینان صهیونیست و مقاومت برای از بین بردن تجاوز و اشغالگری دشمن صهیونیستی ادامه دهند.

بیانیه حماس اضافه کرد که در سرزمین فلسطین چیزی جز وحشت، ناامیدی و شکست برای صهیونیست‌ها وجود ندارد.

صبح امروز یک راننده جوان فلسطینی در خیابان عوفرا در شمال رام الله واقع در کرانه باختری با انجام عملیات ضد صهیونیستی قصد زیر گرفتن نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی را داشت که با ضرب گلوله نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

پیشتر گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی به رژیم صهیونیستی درباره انجام عملیات‌های شهادت طلبانه در فلسطین اشغالی هشدار داده بود.

گردان‌های القسام در پیامی ویدئویی ضمن اشاره به برخی عملیات‌های شهادت طلبانه سال‌های اخیر در اراضی اشغالی خطاب به اشغالگران اسرائیلی هشدار داده بود که طوفان شهادت‌طلبان شما را غرق خواهد کرد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی بسیار ویژه است و رزمندگان و جوانان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند اما اکنون کرانه باختری نیز به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha