۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85632770
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بازگشت مشروط چاره‌داری شهردار گرگان

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۳
کد خبر: 85632770
بازگشت مشروط چاره‌داری شهردار گرگان

گرگان- ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با پذیرفتن نظر هیات انطباق فرمانداری، اجازه دادند عملکرد شهردار به مدت ۲۰ روز مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از آن در مورد واگذاری چاره‌داری (اختیار) به وی رای‌گیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در جلسه امروز (شنبه) نامه هیات انطباق را به رای گذاشتند که عیسی مهری عضو شورای شهر در این جلسه، با ادعای بی‌بهره‌بودن نامه فرمانداری از وجاهت قانونی در رای‌گیری شرکت نکرد و حجت مقسم و حمیدرضا آقاملایی نیز رای ندادند.

آقاملایی (رییس شورای اسلامی شهر گرگان) نامه‌نگاری شهردار گرگان بعد از مصوبه لغو تفویض اختیار شهردار، با فرماندار و هیات انطباق را نادرست دانست.

اعضای شورای اسلامی در اواخر آبان سال گذشته، با شمار بیشتر آرا به شهردار گرگان برای مدت یکسال اختیار بیشتری دادند و ۲ ماه قبل از پایان زمان اجرا، این برنهاده (مصوبه) را هیچ انگاشتند اما براساس رای هیات انطباق فرمانداری این برنهاده و واگذاری چاره‌اندیشی رد شد.

فرماندار گرگان به عنوان رییس هیات انطباق، مخالفت با برهم خوردن نظم عمومی و اوضاع فعلی جامعه را از دلایل عمده، مصوبه این هیات اعلام کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به عنوان نمایندگان مردم خواهان بازسازی و بهسازی آبشار سوخته ناهارخوران، پله‌های برقی میدان شهرداری، جرجان و میناگل هستیم.

صفرعلی پایین‌محلی در ابتدای جلسه امروز گفت: بهره‌برداری از بزرگترین برج گرگان در میدان بسیج بعد از ۱۵ سال به رویا مردم تبدیل شده است.

وی بیان کرد: ‌تاخیر در بازسازی جایگاه سوخت ۱۷ شهریور گرگان واقع در میدان معلم، دغدغه جدی مردم شده، بطوری که مردم شرق شهر، برای تهیه بنزین با مشکل مواجه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مردم از وضعیت آسفالت راه‌ها به ویژه در بلوارهای کاشانی، گلشهر، بزرگراه شهید کلانتری و میدان بسیج مردم را به ستوه آورده و این در حالی است که کارخانه آسفالت هم بروزرسانی شده است.

پایین‌محلی افزود: ترافیک شهر گرگان مردم را کلافه کرده و باید مسیرهای میدان صیاد شیرازی - خیابان پارتیان، شهرک رازی و خیابان‌ گلشهر بازگشایی شود.

وی ادامه داد: بهره‌برداری نکردن از شهربازی باعث خارج شدن لوازم این مکان از گارانتی می‌شود.

وی اضافه کرد: باور داریم اعضای شورا به همراه شهردار، در فضای سالم و با همدلی، دست در دست هم باید به مشکلات شهر و نیازهای شهروندان رسیدگی کنیم، در حالی که شهروندان هر روز به ناچار، مشکلات و نارسایی‌های موجود را با ما مطرح می‌کنند.

پایین‌محلی تاکید کرد: باید با همدلی و برداشتن موانع از مسیر سرمایه‌گذاران، توسعه شهر را تسریع نموده و گام‌های عملی برای اجرای پروژه‌های عمرانی جدید و شهربازی مدرن برداشته و طعم شیرین خدمت را به شهروندان بچشانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha