اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس پیشگیری، فتا و راهور تهران بزرگ
ایستاده از راست: سردار قاسمپور، سردار محمدیان، سردار موسوی پور و سردار معظمی گودرزی

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در احکامی جداگانه، حکم ارتقای درجه روسای پلیس پیشگیری، فتا و راهور تهران بزرگ به درجه سرتیپ دومی را صادر کرد.

به گزارش ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ، با حکم سردار احمدرضا رادان و به پیشنهاد سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت به درجه سرتیپ دومی نایل آمد.

در مراسمی که روز شنبه در دفتر فرماندهی کل فراجا با حضور جمعی از فرماندهای نیروی انتظامی برگزار شد، سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی درجه سرتیپ دومی وی را که به تایید فرماندهی کل قوا رسیده است را به وی اعطا کرد.

سردار قاسم پور معاون اجرایی معاونت اجتماعی فراجا، فرمانده انتظامی کلانشهر کرج، معاون اجتماعی و فرهنگی استان البرز، معاون اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان، و فرمانده انتظامی شهرستان کارون را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین در این مراسم درجه سرتیپ دومی سیدابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ نیز از سوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی به وی اعطا شد.

ارتقای درجه روسای پلیس پیشگیری و راهور تهران بزرگ به سرداری

سردار موسوی‌پور با بیش از سه دهه خدمت، دارای سوابق مدیریتی متعددی در حوزه های مختلف پلیس راهور از جمله رییس مناطق راهور، سرکلانتر، معاون ترافیکی و معاون هماهنگ کننده و جانشین پلیس راهور تهران بزرگ است.

رییس پلیس راهور پایتخت امروز پس از دریافت درجه سرتیپ دومی به همراه جمعی از معاونان و مدیران خود با حضور در حرم مطهر امام راحل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس پیشگیری پایتخت نیز امروز با صدور پیامی ترفیع و ارتقای رییس پلیس پیشگیری پایتخت به درجه پرافتخار سرداری را نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و حسن اعتماد به وی، عنوان کرد.

در این پیام آمده است: بی‌تردید این ارتقای شایسته در مسیر خدمت به مردم ولایتمدار و شریف، لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ای معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم و خانواده شهدا این ولی‌نعمتان راستین می‌شود.

همچنین با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به پیشنهاد سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ داود معظمی‌گودرزی رییس پلیس فتا تهران بزرگ نیز به درجه سرتیپ دومی نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha