شهرآورد شمالی لیگ برتر والیبال؛ مهرگان نور-پاس گرگان

ساری- ایرنا- تیم والیبال مهرگان نور که امروز در شهرآورد لیگ برتری والیبال شمال ایران باید از تیم باسابقه پاس گرگان میزبانی کند به دنبال کسب سومین برد پیاپی و تثبیت موقعیت در رده دوم جدول لیگ برتر والیبال کشور است.

به گزارش ایرنا، هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز -یکشنبه- با انجام هر ۶ مسابقه برگزار می‌شود و در یکی از این مسابقات نیز تیم والیبال مهرگان نور از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی امام خمینی(ره) نور باید از پاس گرگان میزبانی کند.

مهرگان نور که نخستین فصل حضورش در لیگ برتر والیبال کشور را با درخشش آغاز کرده و از سه مسابقه ۲ برد و ۶ امتیاز به دست آورده اکنون در رده دوم جدول قرار دارد و پاس گرگان هم با یک برد و پنج امتیاز از سه مسابقه در رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشور، این رقابت‌ها را با ارائه یک بازی قابل قبول در مقابل شهداب یزد نایب‌قهرمان ایران و آسیا آغاز کرد که تا مرز برد هم پیش رفت، اما در نهایت با نتیجه ۳ – ۲ شکست خورد و یک امتیاز از آن مسابقه به دست آورد.

در هفته دوم مسابقات مهرگان نخستین دیدار خانگی‌اش را مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه برگزار کرد و توانست با شگفتی‌سازی، حریف و مهمان مطرح خود را ۳ – ۰ شکست دهد.

سومین دیدار مهرگان نور نیز در اصفهان و مقابل یکی دیگر از مدعیان لیگ یعنی گیتی‌پسند برگزار شد ه مهرکان باز هم شگفتی‌سازی کرد و ۳ – ۲ از سد میزبان خود عبور کرد تا پس از تیم طبیعت و بالاتر از سایر تیم‌ها و مدعیان در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

نقی ذکایی و بازیکنانش امروز به دنبال کسب دومین برد خانگی و سومین برد فصل هستند تا در نخستین شهرآورد لیگ برتری‌شان یک بار دیگر مزه برد را بچشند و رتبه دوم جدول را در اختیار خود نگه دارند.

حریف و مهمان امروز مهرگان نور، یکی از تیم‌های باسابقه لیگ برتر والیبال است که از شهر والیبال‌دوست گرگان عازم نور شده تا دومین برد فصل را کسب کند.

پاس گرگان پس از ۲ شکست نزدیک با نتیجه ۳ – ۲ مقابل چادرملو اردکان و سایپا که هر ۲ مسابقه نیز در زمین حریفانش برگزار شده بود، هفته سوم در گرگان موفق شد نخستین برد خود را مقابل تیم قعرنشین سپهر صدرا مشهد ثبت کند.

گرگانی‌ها امیدوار هستند که امروز تیم‌شان بتواند شهرآورد لیگ برتری شمال ایران را به سود خود تمام کند و از رتبه هفتم جدول بالاتر بیاید. اما مهرگانی‌ها نشان داده‌اند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در صورتی که بتوانند در مسابقه امروز هم مانند سه بازی اخیر انسجام تیمی و تمرکز بالای‌شان را در زمین به نمایش بگذارند، ثبت سومین برد برای آن‌ها چندان هم دور از دسترس نیست.

مهرگان نور هفته نخست اسفند پارسال با راهیابی به فینال لیگ دسته اول والیبال کشور پروانه حضور در لیگ برتر والیبال کشور را کسب کرد و نام شهرستان ساحلی نور را برای نخستین بار به بالاترین سطح رقابت‌های والیبال کشور گره زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha