۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85632885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: شهرک های صنعتی البرز مجهز به تصفیه خانه شوند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: ساماندهی فاضلاب شهرک های صنعتی و ایجاد مجموعه های نوین تصفیه خانه با هدف بازچرخانی آب و بهره برداری از آب حاصله در صنعت این استان در دستور کار قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در شنبه شب《مجتبی عبداللهی》در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز ، افزود: از صاحبان صنایع استان درخواست می شود برای ایجاد کارخانه های مختلف تولید برق اقدامات کنند چراکه حل مشکلات ناترازی برق از این طریق ممکن است.

استاندار البرز گفت: مدیران استان اراده جدی برای حل مشکلات و موانع صنایع دارند و برای این منظور تمرکز و وقت ویژه ای را اختصاص می دهند.

وی افزود: باید تلاش کنیم علاوه بر احداث و راه اندازی واحدهای جدید، افزایش بهره وری را از طریق افزایش ظرفیت و یا احیای مجموعه های تولیدی و صنعتی موجود، با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

عبداللهی بیان کرد: در خصوص صادرات استان البرز تحولات بسیار ارزشمندی را در استان شاهد بودیم ولی همچنان بر این باور هستم ظرفیت ها، بیش از این است و باید در توفیقات این بخش تداوم و استمرار داشته باشیم.

وی افزود: از فعالان اقتصادی استان البرز این درخواست وجود دارد که با توجه به ضعف جدی استان در سرانه هایی همچون آموزشی، ورزشی و درمانی، در این بخش اهتمام و همراهی بیشتری داشته باشند.

وی یادآورشد: فقدان فعال بزرگ صنعت علی حاجی سید سلیمانی بنیانگذار و رییس هیات مدیره شرکت تولیدی و صنعتی نیک کالا و از پیشکسوتان حوزه صنعت استان البرز را تسلیت گفت و برخی از اقدامات بزرگ وی را برشمرد.

استاندار البرز ادامه داد: بزرگانی همچون مرحوم فاتح و سلیمانی خدمات اثرگذاری در جامعه از خود بجای گذاشته اند و نام نیک آنها همواره بر سر زبان ها جاری خواهد بود.

عبداللهی گفت: فرهنگ زیبای کار خیر در البرز جاری و ساری است و توسعه و گسترش آن زمینه ساز خیر دنیا و آخرت برای متولیان امور عامه پسند است.

وی افزود: تمام فعالان اقتصادی در بخش های مختلف قابل تقدیر هستند چراکه گردش چرخ های اقتصاد کشور در گرو پویایی و فعالیت دلسوزانه و خالصانه و جهادی آنهاست چراکه همه از مشکلات و موانع حاکم، آگاه هستیم.

استاندار البرز گفت: در این نشست مدیران شهرک های صنعتی نیز دعوت شدند تا با هماهنگی مسوول مربوطه در حوزه سوخت، برنامه ریزی و پیش بینی لازم جهت تامین سوخت با توجه به شرایط آب و هوا صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا کمیته و ستادی با محوریت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در استان تشکیل می شود تا به صورت تخصصی در این امر ورود شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha