۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85633052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس شورای شهر بوشهر: دولت اعتبارات ویژه‌ای برای زیرساخت‌های شهرک نیایش تخصیص دهد

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تخصیص اعتبارات ویژه از سوی دولت برای تأمین زیرساخت‌های شهرک نیایش و رفع مشکلات این شهرک شد.

وحید نیک‌روش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ۵۴۰ هکتار از اراضی شهرک نیایش به مسکن مهر و تعاونی‌ها بدون تامین هزینه‌های زیرساختی واگذار و این امر باعث بروز مشکلات جدی برای ساکنان شده و آنها را به مراجعه مکرر به نهادهایی مانند استانداری، شهرداری، شورای شهر و اداره راه و شهرسازی وادار کرده است.

وی عنوان کرد: وضعیت کنونی شهرک نیایش در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی است و شورای شهر نیز تاکنون به‌طور مکرر این موضوع را بررسی و پیگیری کرده و حتی اقداماتی فراتر از تعهدات شهرداری نیز انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: از جمله این اقدام‌ها می‌توان به آسفالت‌گذاری گذر غربالگری با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

آغاز ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در بوشهر

فیلم | بازدید استاندار بوشهر از طرح های زیرساختی شهرک نیایش

نیک‌روش ادامه داد: برای رفع مشکلات زیرساختی شهرک نیایش، مانند تعیین گذرها، تأمین آب، برق و همچنین ایجاد سرانه‌های ورزشی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی، دولت باید پیش از تبدیل این منطقه به یک بحران اجتماعی، اقدام اساسی انجام دهد و اعتبارات خاصی را برای رفع این مشکلات تخصیص دهد.

وی با اشاره به الحاق اراضی جدید به شهر بوشهر، یادآور شد: ضروری است در زمان واگذاری اراضی جدید، تمامی زیرساخت‌های لازم پیش‌بینی شود تا از تکرار مشکلاتی مشابه با بحران شهرک نیایش در آینده جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha