۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85633084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شدت وزش باد موجب سقوط و مرگ شهروند خدابنده‌ای شد

زنجان – ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از مرگ شهروند گرمابی از توابع شهرستان خدابنده بر اثر سقوط از پشت بام بر اثر شدت وزش باد خبر داد.  

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن غنیمتی روز یکشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: با انتقال یک مورد مرگ مشکوک به درمانگاه شهر گرماب بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل و دریافت اظهارات اطرافیان و شاهدان عینی مرگ این فرد حدودا ۶۰ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع گزارش شد.
غنیمتی ادامه داد: این فرد که ظاهرا برای انجام کاری به پشت بام انباری منزل خود رفته بود به جهت وزش باد شدید تعادل خود را از دست داده و به حیاط خانه سقوط کرده است.
وی اضافه کرد: تلاش کادر درمان برای احیای او بی نتیجه بود و این شخص جان خود را از دست داد.
شدت وزش باد در استان در روز گذشته و روزهای آتی به بالای ۲۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است که می طلبد شهروندان نکات ایمنی و مراقبتی را نسبت به خود و کودکان کم سن و سال رعایت کنند.

توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت در سلطانیه
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت در این شهرستان به توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد.
سرهنگ حسین اصانلو اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مزاحمان مردم و هنجارشکنان در سطح شهرستان سلطانیه به اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و راهی پارکینگ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با اشاره به تداوم اجرای طرح های ارتقای امنیت در سطح شهرستان، به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۵ میلیاردی کالای قاچاق از خاور
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در پی توقیف یک دستگاه کامیونت خاور، ۱۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.
سرهنگ حسین بدری بیان داشت: در راستای اجرای طرح استانی مبارزه با قاچاق، عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان به جاده های استان اعزام شدند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
بدری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کامیونت موفق به کشف ۲۲۳ جفت کفش، ۱۴ دستگاه اره برقی،12 هزار و 200 عدد نخ انواع سیگار خارجی، ۵۲ عدد قلیان قاچاق، ۲۰۰ کیلو بادام هندی و یک هزار و 280 کیلو بادام درختی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به ارزش ۱۵ میلیارد ریالی کالاهای کشف شده، خاطر نشان کرد: در این راستا کامیونت توقیف و راننده به همراه پرونده تعزیراتی به مقام قضائی معرفی شد.

کشف سه میلیارد ریالی البسه قاچاق در ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: در پی توقیف یک دستگاه سواری ۲۰۶، ۲۰۶ ثوب لباس زنانه قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ محمد معصومی راد اظهار داشت: ماموران امنیت اقتصادی حین رصد جاده های استان به یک دستگاه سواری ۲۰۶ در محور بیجار -زنجان مشکوک شدند.
وی افزود: با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲۰۶ ثوب لباس زنانه قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی استان با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و یک نفر راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

شهروندان فریب تبلیغات دروغین فروش بلیط کنسرت را نخورند
رئیس پلیس فتا زنجان گفت: شهروندان برای خرید بلیط کنسرت فقط از پایگاه های رسمی اعلام شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نمایند و به هیچ وجه از پایگاه های آگهی محور و یا سایت‌های واسط، خرید نکنند. سرهنگ محمد موسوی اظهار داشت: مواردی از خرید و فروش بلیط کنسرت خارج از سایت اصلی مشاهده می ‌شود که مجرمان سایبری با سوء استفاده از بازار سیاه و یا تقاضای زیادی که برای تهیه بلیط کنسرت ها وجود دارد به دنبال کلاهبرداری‌ ‌از شهروندان هستند.
وی با بیان اینکه شهروندان برای تهیه بلیط کنسرت به صورت برخط مراقب باشند تا در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند، افزود: کلاهبرداران با درج آگهی‌های فریبنده در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی، اعتماد قربانیان را جلب کرده و پس از دریافت وجه، اقدام به فروش بلیط تقلبی می کنند و پس از آن پاسخگوی تماس‌های قربانیان نیستند.
موسوی گفت: کلاهبرداران در ترفند دیگری ممکن است قربانیان را به صفحات جعلی جهت واریز وجه بلیط هدایت کرده و سپس برای خالی کردن حساب بانکی آنها اقدام کنند.
رئیس پلیس فتای زنجان عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.fata.gov.ir‌ و یا تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha