«شازده کوچولو» فیلم امیدبخشی برای همه است/ آرزوی کودکانه برای بچه‌های فلسطینی

تهران- ایرنا- بازیگر خردسال فیلم کوتاه «شازده کوچولو» این اثر را امیدبخش برای همه دانست و آرزو کرد کودکان فلسطینی هر چه زودتر از جنگ نجات پیدا کنند تا مثل همه بچه‌های دنیا یک زندگی آرام و شاد داشته باشند.

رونیکا بهرام زاده درباره چگونگی حضورش در فیلم کوتاه «شازده کوچولو» به خبرنگار سینمایی ایرنا گفت: بازی در این فیلم تجربه خوبی برای من بود و این کار را دوست داشتم و امیدوارم بقیه هم آن را دوست داشته باشند.

وی افزود: من نقش امینه را بازی کردم و قصه این بود که در فلسطین جنگ شده بود و من در جایی هستم که خراب نشده است؛ پدربزرگم من را همان جا بزرگ می‌کند تا از جنگ دور باشم اما یک روز با دوست خیالی ام کلید خانه را پیدا می کنم، بیرون می‌روم و همه چیز را می‌فهمم.

وی توضیح داد: من هرشب از اتاقی که اسمش اتاق آرزوهاست، آسمان را نگاه می کنم و دنبال ستاره دنباله‌دار می‌گردم که آرزویم را به او بگویم و شبی که موشک های ایرانی شلیک می‌شوند، ستاره دنباله‌دار را می‌بینم و آرزویم را به او می‌گویم.

بازیگر خردسال «شازده کوچولو» در مورد دوست خیالی‌ خود در این قصه گفت: شیرین دوست خیالی من است که در تمام این سالها با من بوده اما زمانی که با جنگ مواجه می شوم و اتفاقات بیرون از خانه را می بینم، آن رویا خراب می شود و آن دوست خیالی از ذهنم می رود.

ابراهیم‌زاده در توصیه به مخاطبان برای دیدن این فیلم گفت: «شازده کوچولو» فیلم امیدبخشی برای همه است. آرزو می کنم کودکان فلسطینی هر چه زودتر از جنگ نجات پیدا کنند تا مثل همه بچه های دنیا یک زندگی آرام و شاد داشته باشند.

«شازده کوچولو» داستان یک دختر بچه فلسطینی است که با پدربزرگ خود در کتابخانه ای متروکه زندگی می کند و مترصد ستاره دنباله دار است تا آرزویش محقق شود. فیلم روایتی متفاوت از شرایط دردناک کودکان فلسطینی دارد.

«شازده کوچولو» به تهیه کنندگی و کارگردانی عمار خطی، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمده است.

این جشنواره ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ به دبیری مهدی آذرپندار در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha