تقابل فولاد و آلومینیوم، فرصتی برای صدرنشینی سرخپوشان اهوازی

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان که لیگ بیست و سوم را با کسب نتایج بسیار ضعیف پشت سر گذاشت، در این فصل شگفتی‌ساز شده و به دنبال پنجمین پیروزی خود در لیگ و صدر جدول است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر دست به کار بزرگی زد و توانست تراکتور مدعی را در تبریز زمین گیر کرده و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آورد.

شاگردان گل‌محمدی که این روزها روی نوار پیروزی قرار داشته و راه غلبه بر تیم‌های میزبان را به خوبی یاد گرفته‌اند در هشتمین نبرد خود باید به مصاف آلومنیومی بروند که از مربی بادانشی برخوردار بوده و در اراک بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد.

سرخپوشان اهوازی از چهار بازی بیرون از خانه خود سه پیروزی شیرین مقابل هوادار، نساجی و تراکتور کسب کرده و در اندیشه چهارمین برد خارج از خانه مقابل آلومینیوم هستند اگرچه کار سختی در پیش دارند.

بی‌شک جدال بین یحیی گل‌محمدی و سیدمجتبی حسینی (استاد و شاگرد) که سابقه همکاری با یکدیگر را داشته و به تفکرات هم آشنا هستند به زیبایی این دیدار اضافه می‌کند و هواداران فوتبال باکیفیتی را تماشا خواهند کرد.

فولادی‌ها در صورتی که برابر این حریف سرسخت خود به برتری برسند به طور موقت صدر جدول لیگ بیست و چهارم را تصاحب می‌کنند؛ همان چیزی که فوتبال دوستان خوزستانی سال‌ها در انتظار قهرمانی مجدد نمایندگان استان در لیگ هستند.

اکنون که قطار موفقیت شاگردان گل‌محمدی در حال سبقت از حریفان بوده و صدر جدول را هدف گرفته است، می‌تواند با شکست آلومینیوم اراک، در ایستگاه هشتم آرزوی هوادارانش را خیلی زودتر از حد تصور محقق کند.

گل محمدی که یکی از مربیان باتجربه لیگ ایران به شمار می‌رود و قهرمانی در فوتبال ایران را با پرسپولیس تجربه کرده است به خوبی می داند که نباید در خواب این بردها بماند و تیمش را برای ادامه یک ماجراجویی سخت آماده کند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان هم‌ اکنون با ۱۴ امتیاز و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت با تیم‌های دوم و سوم، در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

شاگردان گل محمدی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز ۲۹ مهرماه در هفته هشتم لیگ برتر در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha