۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85633578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در بوشهر: مقاومت تنها راهکار در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مذاکره در امور سیاسی با اسراییل اتلاف وقت و تنها راهکار برای مقابله با جنایات این رژیم کودک کش، مقاومت همه جانبه است.

به گزارش ایرنا، «آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری» روز یکشنبه در دیدار با رئیس مجلس علمای مسلمانان لبنان در بوشهر اظهار کرد: وظیفه همگانی است که از جبهه مقاومت حمایت کنیم.

وی افزود: در کنار نقش مهم تقویت اتحاد مسلمین در خنثی شدن ترفند دشمنان، وحدت امت اسلامی باعث قدرت جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر وحدت بین مسلمانان همچنین بین همه فرقه های اسلامی را واجب و ضروری دانست و تصریح کرد: وحدت اسلامی بین علما در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق و به خصوص الازهر و علمای ایران لازم است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر: مقاومت تنها راهکار در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است

بیشتر بخوانید

جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس جهان را دچار بحران و تحریف حقایق شده است

نماینده ولی فقیه: استان بوشهر از پیشگامان مبارزه با استعمار است

امام جمعه بوشهر: شهید سید حسن نصرالله، مالک اشتر جبهه مقاومت بود

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: فرایند شکست و از هم پاشیدگی رژیم اشغالگر اسراییل آغاز شده و به زودی شاهد از بین رفتن این غده سرطانی منطقه خواهیم بود.

صفایی بوشهری سکوت مسلمانان و امت واحده اسلامی را در این مقطع جایز ندانست و گفت: این کانون شرارت با اتحاد و همدلی مسلمانان منطقه از بین رفتنی است.

وی ادامه داد: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با همراهی بخش عمده ای از سازمان های حقوق بشری برای حاکمیت رژیم صهیونیستی بر منطقه و تسلط بر مراکز سیاسی و منابع اقتصادی حکم می دهند که نیاز است کشورهای مسلمان علیه آنها بپاخیزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha