۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 85633632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واریز ۸۸ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌های خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیر کل امور مالیاتی خوزستان از واریز  ۸۸ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری های استان در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

علی خورشیدی یکشنبه در گف‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۸۸هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری ها ، دهیاری ها فرمانداری ها و اداره کل امور عشایر استان واریز شده است اظهارکرد: این مبلغ ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و سهم دهیاری ها از این میزان ۲۰ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد:همچنین مبلغ پنج هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به فرمانداری ها (جهت روستاهای فاقد دهیاری) و اداره کل امور عشایر استان اختصاص یافته است.

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان با بیان اینکه مبالغ پرداختی عوارض ارزش افزوده در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی استان هزینه می‌شود افزود: اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، مسیر شهرداریها را برای کسب درآمدهای پایدار هموارتر و روزنه‌های امید برای این نهاد عمومی به منظور کسب درآمد پایدار به وجود آورده است.

خورشیدی همچنین فرهنگ سازی و آگاهی رسانی به شهروندان از اینکه بدانند مالیاتی که پرداخت می کنند در طرح‌ها و طرح‌های عمرانی عمومی هزینه می شود را رسالت دوم نظام مالیاتی بعد از وصول مالیات بموجب قانون و به عنوان حقوق حقه دولت دانست و گفت: فرهنگ سازی مالیاتی مسیر تعامل و اعتماد مؤدیان با اداره کل امور مالیاتی خوزستان است.

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان در پایان با اشاره به واریز مبلغ ۱۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در شش ماهه نخست سال جاری ۱۴۰۳ به حساب بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی استان افزود: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سه درصد رشد داشته و این مهم بیانگر تعهد نظام مالیاتی استان به سلامت، توسعه و آبادانی و پیشبرد طرح‌های عمرانی و ملی استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha