کلانتری‌ و پاسگاه‌های گلستان به ابزارهای نوین مجهز می‌شوند

گرگان- ایرنا- رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گلستان گفت: کلانتری‌ و پاسگاه‌های انتظامی این استان با هدف بالابردن بیشتر کیفیت خدمات، به ابزارهای نوین مجهز خواهند شد.

سرهنگ مجید زائری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ویترین سازمان و آبروی نظام هستند و به همین منظور در راستای ایجاد تقویت لجستیک،۹۰ درصد خودروی کلانتری‌ و پاسگاه‌های استان به روز شد.

وی بیان کرد: همچنین در راستای تامین تجهیزات، این مراکز به انواع دوربین روی لباس و کامپیوتر مجهز شد.

رییس پلیس پیشگیری گلستان گفت: ۴۰ درصد واحدهای گشتی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های گلستان به دوربین روی لباس مجهز هستند و به توجه به کمبود تجهیزات، ماموان در پایان شیفت کاری، دوربین را به همکار بعدی تحویل می‌دهند.

کلانتری‌ و پاسگاه‌های گلستان به ابزارهای نوین مجهز می‌شوند

وی بیشتر گشت‌های انتظامی استان مجهز به جی‌پی‌اس هستند که قابلیت کنترل از راه دور حتی از طریق سامانه مرکز (فراجا) را دارند.

زائری به کارگزاری ۲۷۰ پابند الکترونیک برای ۲۷۰ دزد پیشینه‌دار اشاره کرد و گفت: این تعداد تا پایان سال آینده به هزار و ۲۰۰ پابند خواهد رسید.

وی با اشاره به این که روزانه سه هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان گرفته می‌شود، اظهار کرد: میانگین حضور پرسنل بعد از دریافت پیام ماموریت در کشور ۱۵ دقیقه است و وضعیت استان در این بخش مطلوب است.

وی به کار خیرین ابنیه‌ساز اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نیکوکاران از یک دهه قبل زمانی که بناهای انتظامی گلستان به ویژه در کلانتری و پاسگاه‌ها مناسب نبود مطرح شد که تلاش کردیم فعالیت خیرین در این بخش با شیوه نامه و در چارچوب مشخص باشد.

زائری افزود: گلستان در بخش بناهای بخش انتظامی عقب‌ماندگی داشت که شاهد حرکات تحول‌آفرین هستیم و ساخت و سازها در خور و شان مردم استان انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha