هشت مرکز غیرمجاز درمان در تبریز پلمب شد

تبریز-ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب هشت مرکز مداخله گر درمان غیرمجاز و غیرقانونی در ۲ ماه گذشته در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اصغر جعفری روحی روز یکشنبه ، اظهار کرد: در مدت یاد شده فعالیت سه مطب دندانپزشکی غیرمجاز، یک مطب پزشکی به علت عدم حضور پزشک و به کارگیری افراد فاقد صلاحیت و چهار موسسه پوست، مو و زیبایی به دلیل دخالت در امر دندانپزشکی، درمانی و پزشکی در سطح شهر تبریز تعطیل شدند.

وی افزود: این تعداد مراکز غیرمجاز درمانی با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی، همکاری دادستانی عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان، پلیس اماکن و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی های لازم و محرز شدن غیرقانونی و غیر مجاز بودن مراکز پلمب شدند.

جعفری روحی یادآور شد: مدارک این مراکز درمانی غیرقانونی پس از مراحل قانونی و پملب شدن، به مقام قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارائه شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه ها علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

جعفری روحی از مردم آذربایجان شرقی درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha