کانال زیرسطحی میدان فردوسی تهران ۶۲ درصد پیشرفت دارد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۲ تهران از پیشرفت ۶۲ درصدی کانال زیرسطحی ضلع شرقی میدان فردوسی در پایتخت خبر داد و گفت: ۷۵۰ متر لوله‌گذاری در راستای احداث این کانال در ضلع شرقی میدان فردوسی انجام شده است.

وحیدرضا انارکی‌محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای ۷۵۰ متر لوله‌گذاری در راستای احداث کانال زیرسطحی در ضلع شرقی میدان فردوسی و اجرای ۱۱ شفت در این مسیر، از پایان کامل شفت‌های یک تا پنج خبر داد و اظهار کرد: اکنون شفت‌های ۶ تا ۹ در حال انجام و باز شدن مسیر کانال است.

وی افزود: در پی اقدامات و فعالیت‌های عمرانی و به منظور جمع‌آوری، کنترل و هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از تجمع این آب‌ها و تبدیل شدن به منابعی از آلودگی زیست‌محیطی و هدایت آن به کانال شهرداری، عملیات لوله‌گذاری در ضلع شرقی میدان فردوسی اجرایی شد.

شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: اجرای عملیات لوله‌گذاری با روش مناسب در نقطه ذکر شده با نظارت صحیح کارشناسان اجرایی و ایجاد هماهنگی‌های لازم، به طول ۷۵۰ متر در حال اجرا است و رسیدگی به درخواست‌های مردمی و ارتقا بخشیدن به سطح خدمات به شهر و شهروند برای تامین رفاه و آسایش شهروندان از اولویت‌های وظایف مدیریت شهری است.

کانال زیرسطحی میدان فردوسی تهران ۶۲ درصد پیشرفت دارد

بهبود کیفیت معابر ضلع شرقی و غربی چهارراه مخبرالدوله

وی درباره بهسازی و مناسب‌سازی معابر ضلع شرقی و غربی چهارراه مخبرالدوله در تهران نیز گفت: این اقدام در دستور کار معاونت فنی و عمران منطقه ۱۲ قرار دارد. مناسب‌سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده‌روها یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته‌ای دارد.

انارکی‌محمدی هدف از اجرای این پروژه‌ها را ارتقا کیفیت و مناسب‌سازی پیاده‌روهای سطح شهر به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری عنوان کرد و ادامه داد: امسال بیش از ۳۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی در معابر منطقه به همت معاونت فنی و عمرانی اجرایی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha