۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85634017
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم شمس آذر قزوین باز هم استعفا کرد

۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۱
کد خبر: 85634017
سرمربی تیم شمس آذر قزوین باز هم استعفا کرد

قزوین - ایرنا - سعید دقیقی پس از هشت هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از سرمربیگری تیم فوتبال شمس آذر قزوین استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۳۰ شهریورماه سال ۱۴۰۱ تیم فوتبال شمس آذر قزوین صدرنشین بلامنازع رقابت های لیگ دسته یک کشور که صعودش را هفته ها قبل از پایان مسابقات جشن گرفته بود به ناگاه با استعفای سرمربی خود یعنی سعید دقیقی روبرو شد.

این تیم اما با صعود به رقابت های لیگ برتر و با چانه زنی های متوالی دوباره سایه سرمربی سابق خود را بالای سر خود دید و در ادامه راه و با کسب نتایج خوب خود در حالی که مسابقات لیگ برتر به نیمه راه خود رسیده بود، تیم قزوینی برای ریکاوری و آمادگی خود برای ادامه رقابت ها اردوی ۱۰ روزه ای را در آنتالیای ترکیه تدارک دید و راهی این کشور شد.

سرمربی این تیم در اواسط اردو به ناگاه تیم را ترک و راهی ایران و در نهایت نیز به تیم مس رفسنجان رفت تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد، کاری که شاید به جرات بتوان گفت که در هیچ کجای عالم نمی توان مشابه ای را برای آن یافت که سرمربی تیمی که در اردوی آمادگی نیم فصل و در یک کشور دیگر به سر می برد اما ناگهان تیم را ترک و راهی تیم دیگری شود.

اما این پایان کار نبود و بازهم سعید دقیقی به تیم بازگشت تا اینکه در پایان فصل توانست به عنوان یکی از تیم های پدیده لیگ عنوان هفتمی را به دست بیاورد اما بازهم این پایان کار سعید در شمس آذر نبود و بازهم شاهد اعلام جدایی سرمربی این تیم بودیم.

تیم شمس آذر قزوین با آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال (۱۴۰۴-۱۴۰۳) و تا روزهای شروع مسابقات بدون سرمربی بود در حالی که سعید دقیقی هدایت تیم ملوان بندر انزلی را برعهده داشت که بازهم اتفاقات نادر در فوتبال ما رقم خورد و دقیقی تنها چند روز مانده به آغاز رقابت ها به تیم سابق خود، یعنی شمس آذر قزوین بازگشت.

اکنون نیز با گذشت هشت هفته و با وجود آنکه این تیم تابستان گذشته بدون سرمربی بود و بسیاری از بازیکنانش هم به سایر تیم ها کوچ کرده بودند، با کسب هفت امتیاز پایین تر از تیم استقلال تهران در جایگاه دوازدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد، ساز جدایی سعید دقیقی بازهم کوک شد و به نظر می رسد مقصد جدید این سرمربی خیبر خرم آباد باشد.

اسماعیل صادقی، مدیر رسانه ای تیم فوتبال شمس آذر قزوین عصر یکشنبه با تایید استعفای جدید سعید دقیقی به خبرنگار ایرنا گفت: امروز با غیبت سرمربی تیم بر سرزمین مواجه شدیم و با پیگیری ما متوجه استعفای وی شدیم و در نهایت نیز ساعاتی پیش با استعفای وی نیز موافقت به عمل آمد.

وی ادامه داد: استعفای دقیقی با تیم شمس آذر قزوین توافقی صورت گرفته و هنوز هیچ فردی برای جانشینی وی مشخص نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha