گاریدو: السد تیم ارزشمندی است؛ سه امتیاز دیدار فردا را می‌خواهیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: السد تیم قدرتمند و ارزشمندی است، اما سه امتیاز دیدار فردا شب مقابل آنها را می‌خواهیم.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: دیدار با السد مثل تمامی بازی‌های لیگ نخبگان، از اهمیت زیادی برخوردار است. برای پرسپولیس فرقی ندارد به مصاف کدام تیم می‌رود و ما به تمامی بازی‌ها، یک نگاه داریم.

وی ادامه داد: السد تیم قدرتمند و ارزشمندی است که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. از توان حریف مطلع هستیم، اما بازی فردا اهمیت زیادی برای ما دارد و می‌خواهیم سه امتیاز را کسب کرده و در مسیر صعود قرار بگیریم. سه امتیاز دیدار فردا برای پرسپولیس خیلی مهم است.

گاریدو بیان کرد: می‌خواهیم فصل خوبی در آسیا داشته باشیم و با تمرکز بالا به مصاف السد می‌رویم. به خاطر شادی هواداران، تا آخرین لحظه در بازی‌ها تلاش می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه: در این دیدار، بازیکنان خوبی در زمین هستند و باید مبارزه کنیم تا فوتبال خوبی بازی کرده و برنده شویم. زمین و استادیوم شرایط خوبی دارند که این مساله مهمی است. شناخت خوبی از کادرفنی السد دارم، چراکه در گذشته برخی از آنها با من کار می‌کردند.

وی در مورد گرفتن میزبانی از پرسپولیس در دیدار بعدی مقابل الغرافه قطر، گفت: باید روی بازی فردا تمرکز کرده و راجع به آن صحبت کنیم. آمدیم بازی فردا را در دوحه انجام دهیم و این چیزی است که روی آن متمرکز شده‌ایم.

تیم فوتبال پرسپولیس، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا دوشنبه در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مهمانی السد قطر می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha