۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبر: 85634085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۸۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه

۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبر: 85634085
کشف ۸۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۸۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.


به گزارش ایرنا سرهنگ «توحید فارسی» یکشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این میزان آرد قاچاق حین گشت‌زنی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی از یک دستگاه وانت آریسان کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه ۲۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد در این وانت بارگیری شده بود، اضافه کرد: این محموله فاقد هرگونه مدارک مثبته است و بر همین اساس نیز خودرو مربوطه توقیف، و به همراه پرونده متشکله به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.
به گفته فرمانده انتظامی مراغه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و انتظار می‌رود شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

به گزارش ایرنا هفته گذشته نیز یکهزار و ۶۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

گفتنی است طی هفته‌های گذشته صف‌های طولانی در برابر نانوایی‌های این شهرستان شکل گرفت که ناشی از ورود کارگران فصلی به شهرستان بود و فرمانداری نیز با افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها تلاش کرد تا شرایط عادی را حاکم کند.
بر همین اساس قاچاق آرد در چنین شرایطی نه تنها یک کار غیرقانونی و سودجویانه به شمار می‌رود بلکه حق و حقوق شهروندان را هم ضایع می‌کند و انتظار می‌رود تا با متخلفان با شدت برخورد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha