۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85634139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام یمنی: یمن برای نظامیان آمریکایی جهنم خواهد شد

تهران- ایرنا- جمال عامر وزیر خارجه یمن در اظهاراتی تاکید کرد که در صورت حمله احتمالی به الحدیده، خاک یمن برای نظامیان متجاوز آمریکایی جهنم خواهد شد.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از شبکه المیادین، عامر گفت: آمریکا در حال انتشار اخبار و پیام‌هایی درباره احتمال یورش به الحدیده در غرب یمن است.

وی افزود: هدف از این اقدام پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و مجبور کردن صنعا به دست کشیدن از یاری فلسطین است.

عامر تصریح کرد: در صورت انجام چنین اشتباهی توسط آمریکا و حمله زمینی به الحدیده، جهنم ویتنام در مقایسه با بلایی که برسر نظامیان آمریکایی در یمن می‌آید، فقط یک تفریح و شوخی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند.

این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی ماه‌های قبل از آن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و اهدافی در سرزمین های اشغالی ادامه خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha