«صبحانه با زرافه‌ها» ایستگاه بعدی قطار اکران/ «هفتادسی» از ۷ آذر اکران می‌شود

تهران- ایرنا- طبق مصوبه شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت از ۹ آبان اکران خود را آغاز خواهد کرد. همچنین فیلم «هفتادسی» به کارگردانی بهرام افشاری از ۷ آذر روی پرده سینماها می‌‎رود.

به گزارش ایرنا، بیست و یکمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز گذشته در سازمان سینمایی برگزار شد. شورا پس از بررسی درخواست‌ها، رایزنی با تهیه کنندگان آثار و موافقت پخش‌کنندگان، زمان نهایی اکران دو فیلم جدید را مشخص کرد.

در این جلسه مقرر شد فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی با پخش «شایسته فیلم» و به سرگروهی پردیس چارسو از ۹ آبان اکران خود را آغاز کند.

همچنین فیلم سینمایی «هفتادسی» به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان با پخش «عامریان فیلم» و به سرگروهی پردیس مگامال، از ۷ آذر در سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

در این جلسه که با حضور روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر نمایش سازمان سینمایی و همه اعضای شورای صنفی نمایش برگزار شد، به شکایات تعدادی از تهیه‌کنندگان آثار در حال اکران نیز رسیدگی شد و نهایتا مصوب شد که با سینماهایی که از آیین‌نامه شورای صنفی تخلف کنند، مطابق مصوبه شورا برخورد و نسبت به مسدودسازی سمفای سالن‌های متخلف اقدام شود.

به‌علاوه از این پس، سانس‌های فوق‌العاده سینماها از ساعت ۲۲ به بعد تعریف می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha