۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85634529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی بارش پراکنده برف و باران در مناطق جنوبی و شرقی اصفهان

اصفهان- ایرنا- رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: ناپایداری‌ جوی بصورت بارش پراکنده برف و باران از امروز (شنبه) تا اوایل وقت فردا در نیمه جنوبی و برخی مناطق مستعد شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

لیلا امینی روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌ یابی هواشناسی نشان می‌دهد که جو به نسبت ناپایداری تا روز دوشنبه در استان حاکم است.

وی ادامه داد: ابرناکی و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در برخی ساعت‌ها در بیشتر مناطق استان به‌ویژه در نیمه جنوبی و شرقی استان پیش بینی می‌شود.

رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: همچنین از امروز تا اوایل روز یکشنبه در نیمه جنوبی و برخی مناطق مستعد شرقی استان، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر این نواحی بارش برف پیش بینی می‌شود.

امینی اضافه کرد: افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده محلی در سایر مناطق مستعد استان در این ۲ روز وجود خواهد داشت که هشدار زرد هواشناسی درباره مخاطره ناشی از فعالیت این سامانه صادر شده است.

وی گفت: دمای هوا از اواخر وقت یکشنبه (فردا) کاهش محسوسی خواهد داشت که این وضعیت تا پایان هفته ماندگار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۴ درجه افزایش خواهد داشت.

رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته ۲۱ درجه و در خُنک‌ترین ساعت سه درجه سانتی‌گراد بود.

وی افزود: کاشان با دمای ۲۳ و میمه با دمای سه درجه زیر صفر گرم‌ترین و سردترین نقاط استان اصفهان در شبانه روز گذشته بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha