۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85634678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲ کلاهبردار در بوشهر با وعده دروغ فروش خودرو

بوشهر- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ۲ نفر کلاهبردار با دام فروش خودرو و پیش بینی ۱۵۰ نفر مال باخته دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا ، مهدی مهرانگیز روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون شکایت ۵۰ مال‌باخته مربوط به پرونده کلاهبرداری فروش خودرو در دادسرای بوشهر ثبت شده است.

وی افزود: کلاهبرداران با سوء‌ استفاده از ۲ نمایشگاه اتومبیل که دارای پروانه کسب بودند از طریق فضای مجازی اقدام به تبلیغ برای خرید خودرو دست دوم و فروش خودرو نو با زیر قیمت بازار می‌کردند که عده‌ای در این زمینه فریب خورده اند.

مهر انگیز یادآور شد: با شکایت شماری از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از آنان در فروش خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان بوشهر قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه مالباختگان از استان‌های مختلف هستند، اضافه کرد: تاکنون ۲ متهم دستگیر شده و دستگیری نفر اصلی هم در دستور کار است.

مهرانگیز ادامه داد: مردم برای اینکه در دام افراد کلاهبردار قرار نگیرند، قبل از انجام هرگونه ‌معامله و یا تنظیم سند، استعلام لازم از سازمان‌ها و نهادهای مختلف اخذ و پس از اطمینان کامل اقدام کنند.

اقدام کلاهبرداران در اینستاگرام برای تحویل فوری خودرو

وی گفت: کلاهبرداران در این عرصه تبلیغات وسیعی در اینستاگرام برای تحویل فوری و اقساط خودرو انجام می‌دادند که قیمت‌های آن از بازار پایین‌تر بود و این مهم سبب جذب بسیاری از مردم در بوشهر و حتی خارج از استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha