هندبال ساحلی آسیا؛ قطر حریف نوجوانان ایران در بازی چهارم شد

تهران- ایرنا- نوجوانان هندبال ساحلی ایران فردا در بازی حساس خود به مصاف تیم قدرتمند قطر می‌روند.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان در نخستین بازی روز پنجم مسابقات سومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا باید به مصاف قطر برود. نوجوانان کشورمان هم‌اکنون با سه پیروزی مقابل تیم‌های عمان، اردن وچین و با ۶ امتیاز صدرنشین این بازی‌ها هستند و مصاف با قطر ‌می‌تواند راه قهرمانی در این دوره را برای شیرهای کوچک هندبال ساحلی کشور هموارتر کند.

تیم قطر در اولین دیدار خود ۱ -۲ مغلوب تایلند میزبان شد، با همین نتیجه از اردن شکست خورد و سپس چین را ۰ -۲ شکست داد و در چهارمین بازی خود مقابل تیم ملی هندبال ساحلی ایران به میدان خواهد رفت. در جدول رده‌بندی پس از ایران صدرنشین، تایلند میزبان با ۶ امتیاز و هم امتیاز با ایران در رده دوم قرار گرفته، تیم‌های عمان و اردن با ۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند، قطر و چین با ۲ امتیاز در جایگاه‌های پنجم و ششم جای دارند و اندونزی بدون امتیاز بر پله آخر ایستاده است.

دیدار تیم هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان با تیم قطر روز سه‌شنبه، اول آبان، و از ساعت ۸:۱۵ صبح به وقت کشورمان آغاز می‌شود. در دیگر دیدارهای روز پنجم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، اندونزی با چین و اردن با تایلند بازی می‌کند. تیم ساحلی نوجوانان کشورمان در دومین دوره این مسابقات درسال ۲۰۲۲ تهران مقام قهرمانی را بدست آورده و در این رقابت‌ها مدافع عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

امیرعلی حمیدی، محمد حسین کمالی، طاها ذکایی، پویا محسنی، عرشیا زارع رشنو، طاها نقد علی، احسان کارگر، مبین عزیزی، شایان سوسنی و طاها وطن فدا ۱۰ بازیکن تیم هندبال ساحلی نوجوانان هستند. نصرالله خواجه‌گیری(سرپرست)، نادعلی ذکایی(سرمربی)، حمید قلی‌پور و عباس اسدزاده(مربی) و سید حسن افتخاری (مدیر فنی) کادرفنی تیم هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تونس ۲۰۲۵ از ۲۵ مهر آغاز شده و تا ۴ آبان ماه سال جاری به میزبانی بانکوک تایلند ادامه دارد. سه تیم نخست این رقابت‌ها راهی مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵ تونس خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha