باند دوم بزرگراه مرند - جلفا به ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است

تبریز- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: باند دوم بزرگراه مرند - جلفا به ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در مراحل تکمیل است.

به گزارش ایرنا، «مرتضی موحدنیا» روز دوشنبه در بازدید از روند اجرایی باند دوم پروژه بزرگراه مرند - جلفا، افزود: این پروژه به طول ۶۱ کیلومتر در دست اجرا بوده که ۴۸ کیلومتر آن زیر بارترافیک رفته است.

وی اظهار کرد: اکنون ۱۳ کیلومتر این پروژه در دست اجرا است و اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش می کند با تکمیل و بهره برداری از این پروژه، جلوی تصادفات در این مسیر را بگیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: هفت کیلومتر از این بزرگراه از سوی راه و شهرسازی و بقیه مربوط به منطقه آزاد ارس است.

موحدنیا، ادامه داد: از ۲ کیلومتر باقی مانده این بزرگراه، ۶۰۰ متر تمام شده و تقریبا ۴۰۰ متر نیز باقی مانده است که با تکمیل این پروژه، جاده بین‌المللی مرند - جلفا تکمیل می شود و مردم نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

وی در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن مرند نیز گفت: ۷۶ واحد مسکن ملی این شهرستان رو به اتمام است که این واحدها تا ۲۲ بهمن تحویل متقاضیان می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به احداث مخزن ذخیره آب در ضلع غربی مرند، گفت: طی تفاهم نامه ای که بین ارتش و فرمانداری این شهرستان امضا شده است، زمین های این منطقه آزاد شده و این پروژه، برای رفع مشکل آب شرب مردم این شهرستان آماده آب گیری و بهره‌برداری است.

موحدنیا، با بیان اینکه جاده مرند- اِواوغلی نیز از جاده های پرتردد و حادثه خیز این شهرستان است، افزود: با تامین مطالبات پیمانکار پروژه، پیمانکار مکلف شد تا سریعا محل‌های حادثه خیز این جاده را رفع کند.

وی در بازدید از پروژه آق‌زمی، پارک ریحان و زیرگذر دولت آباد که دارای مشکلات چندین ساله است، یادآور شد: با تکمیل این پروژه ها، خدمات شایسته ای برای اهالی و شهروندان ارایه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha