عملیات اجرایی ۱۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی آغاز می‌شود

تهران- ایرنا- مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: به‌طور قطع این جزیره جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز و اجرای برنامه‌های مسکن ملی در این منطقه فراهم است.

به گزارش ایرنا از سازمان ملی زمین و مسکن، «ارسلان مالکی» که برای بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن به خراسان جنوبی سفر کرده است، افزود: مصوبه قانونی داریم که در جزیره تمام‌ایرانی بوموسی برای ساکنان و کسانی که علاقه‌مند به سکونت در این جزیره هستند، مسکن‌سازی کنیم و مصوبه ساخت ۱۱۰ واحد به استان ابلاغ شده و به‌زودی عملیات ساخت آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه جزیره بوموسی را به عنوان ملک خودمان می‌دانیم که می‌توانیم در آن منطقه دخل و تصرف کنیم، تاکید کرد: همه اراضی جزیره بوموسی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان اراضی ملی در سازمان ملی زمین و مسکن ثبت شده‌ است.

مالکی ادامه‌داد: در بحث واگذاری مسکن، طبق ضوابط اولویت با ساکنان جزیره است، اما در اولویت بعدی هر فردی که متقاضی سکونت در این جزیره باشد می‌تواند در این جزیره صاحبخانه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha