صادرات دستگاه‌های آزمونِ مواد تولید یک شرکت دانش‌بنیان به ۲۰ کشور

تهران- ایرنا- یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده دستگاه‌های آزمون مواد از صادرات تولیدات این شرکت به ۲۰ کشور جهان خبر داد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: ما با هدف رفع نیازهای صنعت و دانشگاه برای پیدا کردن روش‌های جامع تحقیقاتی، آزمون‌های کیفیتی، تجهیزات آزمون مواد، سیستم‌ها و ضمایم گوناگون جهت و غیره را اقدام به طراحی و تولید کردیم.

حسین میرصادقی، آموزش نحوه‌ استفاده از دستگاه‌ها، کالیبراسیون تجهیزات، پشتیبانی تخصصی و کمک به مدیریت و تجهیز آزمایشگاه‌ها را از جمله خدمات متنوعی این مجموعه برشمرد و گفت: این شرکت به عنوان تولیدکننده‌ دستگاه‌های آزمون مواد (دستگاه‌ تست‌ کشش، دستگاه تست فشار، دستگاه تست پیچش، دستگاه رئومتر، دستگاه تست خزش، دستگاه تست خمش، دستگاه تست خستگی، دستگاه تست ضربه و دستگاه تست سختی)، در طراحی و تولید بیش از ۱۴۴ دستگاه آزمون و ۱۰۰۰ محصول جانبی پیشرو است.

میرصادقی افزود: همچنین محصولات ما به لحاظ کیفیتی دارای استانداردهای معتبری همچون گواهینامه‌ ISO ۹۰۰۱، استاندارد اروپایی/ CE، استاندارد ایران و غیره است و به ۲۰ کشور جهان صادر می‌شوند. شرکت در ۱۲۵ حوزه صنعت، فعالیت دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: نبود نیروی انسانی متخصص از جمله مشکلات ما است و به دلیل مهاجرت کارکنان نگران امنیت اطلاعات و فناوری شرکت هستیم.

وی از تولید «بال اسکرو» در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: بال اسکرو وسیله مکانیکی بوده که حرکت چرخشی را به خطی تبدیل کرده و دارای کمترین اصطکاک است.

میرصادقی، بال اسکرو را مشابه سیستم پیچ و مهره خواند و بیان کرد: این سیستم عصر جدیدی در مکانیزم های حرکتی ایجاد میکند و مکانیزم حرکتی آن مشابه بلبرینگ ها بوده و بدون لغزش بوده و به صورت غلتش کامل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha