۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85634917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق اماکن خصوصی شهرری با ۱۲ فقره سرقت دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: سارقی که از پارگینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کرد دستگیر و متهم به ۱۲ فقره سرقت معترف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت اموال با ارزش از انباری های اماکن خصوصی در محدوده خاورشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۷ خاورشهر قرار گرفت و ماموران با حضور در محل های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که سارق در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان های خلوت سوژه های خود را انتخاب و با تخریب درب ورودی وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارگینک و انبارهای ساختمان را سرقت می کند.

سارق اماکن خصوصی شهرری با ۱۲ فقره سرقت دستگیر شد

رئیس پلیس شهرستان ری خاطرنشان کرد: گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری خاورشهر متهم را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف متهم را اعلام کردند و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و به کلانتری انتقال پیدا کرد.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری، متهم به ۱۲ فقره سرقت اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

به گفته وی تحقیق از متهم برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در باقرشهر

سارق اماکن خصوصی شهرری با ۱۲ فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: سه سارق موتورسیکلت باکشف پنج فقره سرقت در باقرشهر با تلاش ماموران کلانتری ۱۷۵ دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده باقرشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری باقرشهر، این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد سرقت توسط سه مرد جوان انجام می شود که اکثر سوژه های خود را از داخل پارکینگ ساختمان های مسکونی انتخاب می کنند که پس از جمع آوری و برآورد اطلاعات بدست آمده، مشخصات و تصاویر سارقان در اختیار عوامل گشت محسوس و نامحسوس کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در بیست و هشتم مهر ماه سال جاری عوامل عملیات ۲ تن از سارقان را در محدوده یکی از خیابان های باقرشهر درحال پرسه زنی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند و پس از انجام تحقیقات مخفیگاه متهم سوم نیز شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی از سارقان آغاز شد که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند اما پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس به بزه های ارتکابی ودر مجموع به پنج فقره سرقت موتورسیکلت معترف شدند و از مخفیگاهشان ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف گردید که پس از تکمیل پرونده و شناسایی مالباختگان، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha