ادامه صدرنشینی سپاهان با برد نزدیک در مصاف با زغال سنگ طبس

اصفهان- ایرنا- تیم هندبال «فولاد مبارکه سپاهان»در سومین بازی لیگ‌ برتر مقابل تیم «زغال سنگ طبس» با نتیجه نزدیک ۳۰ بر ۲۹ پیروز شد و صدرنشینی خود در لیگ برتر را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران عصر امروز(دوشنبه) با برگزاری ۲ دیدار در اصفهان پیگیری شد که در دومین دیدار امشب فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عصر دوشنبه از ساعت ۱۸:۳۵ در ورزشگاه ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان به مصاف تیم زغال سنگ طبس رفت و با اختلاف یک گل پیروز میدان شد.

مجتبی حیدرپور، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، یاسین کبیریان‌جو، فرهاد شفیعی، مهدی موسوی، علی حیدریان، صابر حیدری، کیانوش پالاد، مهدی بهنام‌نیا، وحید مسعودی، مهدی تیموری، کامیار طاهری، متین زارعان، محمد کیانی شاگردان شهداد مرتجی، سرمربی سپاهان در این مسابقه بودند.

سپاهانی‌ها نیمه نخست را با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ واگذار کردند اما در ۳۰ دقیقه دوم سپاهانی‌ها با عملکرد خوب‌ خود به بازی برگشتند و در نهایت با حساب ۳۰ بر ۲۹ فاتح میدان شدند.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با کسب پیروزی امشب با سه پیروزی، ۹ امتیاز و تفاضل گل ۱۹ در رده نخست جدول ۱۰ تیمی رقابت‌ها قرار گرفت.

ادامه صدرنشینی سپاهان با برد نزدیک در مصاف با زغال سنگ طبس

پیش از پیروزی امشب، سپاهانی‌ها در هفته نخست با برد قاطع ۳۶ بر ۲۴ آلومینیوم اراک را در اصفهان شکست دادند و در هفته دوم با پیروزی ۲۷ بر ۲۰ مقابل نفت و گاز گچساران نشان دادند که از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جاری هستند.

زردپوشان دیار زاینده‌رود در ۲ دیدار فصل گذشته مقابل نماینده طبس نیز به پیروزی دست یافته بودند و فصل پیش دیدار رفت ۲ تیم در اصفهان با برتری‌ ۲۳ بر ۲۲ سپاهان خاتمه یافت و در بازی برگشت نیز سپاهان در طبس با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ از سد میزبان خود گذشت.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۰ تیم از ۱۵ مهر آغاز خواهد شد که سه تیم سپاهان، سپاهان نوین و گیتی پسند از استان اصفهان در آن حضور دارند و این در شرایطی است که سال گذشته علاوه بر این سه تیم، پرواز هوانیروز اصفهان نیز در لیگ برتر حضور داشت که در پایان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در ۳۶ دوره برگزاری لیگ برتر توانسته ۱۶ عنوان قهرمانی را کسب کند و چندین مقام دوم و سومی نیز در کارنامه این تیم وجود دارد و پرافتخارترین باشگاه ایرانی در عرصه هندبال محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha