جاده‌های شمالی خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

مشهد- ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: امروز سه شنبه علاوه بر بارش باران در سرخس، مه غلیظ در جاده‌های شمالی استان دید افقی رانندگان در این مسیرها را کاهش داده است.

یوسف بنی‌اسدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران در جاده سرخس- مشهد در محدوده گردنه "مزداوند" موجب لغزندگی سطح این مسیر ترانزیتی شده است.

وی ادامه داد: مه گرفتگی در جاده ترانزیتی درگز- قوچان به‌ویژه در محدوده گردنه های "تیوان" و "کبکان"، جاده های شهرستان کلات واقع در ارتفاعات و همچنین مسیر ترانزیتی منتهی به پایانه مرزی باجگیران در شهرستان قوچان موجب کاهش دید رانندگان در این مناطق شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با بیان این که تقریبا وضعیت جوی در همه جاده های استان نیمه ابری گزارش شده است گفت: هم اکنون ترافیک در جاده چناران - مشهد در محدوده سه راه فردوسی سنگین است.

طبق اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی، از امروز سه شنبه با تقویت سامانه ناپایدار در سراسر استان علاوه بر استقرار هوای سرد، بارش های پاییزی مناطق مختلف استان را فرا می گیرد.

طول راه‌های خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این حیث جایگاه دوم کشور را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha