تیم بسکتبال فولاد هرمزگان بازی را به شهرداری گرگان واگذار کرد

بندرعباس - ایرنا - تیم فولاد هرمزگان در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور، در مصاف با شهرداری گرگان نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، شامگاه دوشنبه تیم‌های فولاد هرمزگان و شهرداری گرگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم شهرداری گرگان با نتیجه نزدیک ۹۳ بر۹۰ برنده این بازی حساس شد.

در کوارتر نخست این دیدار فولاد هرمزگان شروع فوق‌العاده‌ای داشت و ۳۶ بر ۲۹ از مهمان خود پیش افتاد اما در کوارتر دوم و سوم این تیم شهرداری بود که با وجود اینکه از میزبان خود عقب بودند بازگشت خوبی داشتند و ۲۴ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ بازی را به سود خود تغییر داد تا کار ۲ تیم به کوارتر چهارم کشیده شود.

در این کوارتر تیم‌های فولاد هرمزگان و شهرداری گرگان برای پیروزی تلاش مضاعفی را در دستور ار خود قرار دادند و این بازی تا دقایق پایانی با مساوی دنبال می‌شد اما سرانجام با اختلاف سه امتیاز و با نتیجه ۹۳ بر ۹۰ به سود نماینده گرگان به پایان رسید.

در پایان این دیدار امیرحسین یازرلو با کسب ۲۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم شهرداری گرگان بود و تاثیر بسیار زیادی در کسب این برد سخت داشت.

در تیم فولاد هرمزگان نیز جیوان کومیک با کسب ۳۰ امتیاز موثرترین بازیکن زمین و تیمش بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha