نخستین شهرک سینمایی پلیس افتتاح شد

تهران - ایرنا - نخستین شهرک سینمایی پلیس با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و معاون اجتماعی و فرهنگی فراجا امروز سه‌شنبه یکم آبان در تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در آیین افتتاح شهرک سینمایی با بیان اینکه شهید یحیی سنوار بدون دوربین، زیباترین صحنه مقاومت را رقم زد، افزود: این صحنه حتی هنر و هنرمند را شرمنده می‌کند.

سردار رادان با بیان اینکه شهدای مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی صحنه‌های زیبای مقاومت را ترسیم کردند، افزود: نگرش شهدای مقاومت برآمده از مکتب شهادت است که رفتن را افتخار می‌دانند و صحنه رزم را به صحنه‌ای برای هنرسازی عرصه تاریخ تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مجموعه  انتظامی کشور نیز شهادت را افتخار می‌داند، گفت: سال گذشته ۹۰ شهید و امسال ۴۰ شهید به امنیت مردم تقدیم کردیم که هیچ دوربینی نمی‌تواند این افتخار را تصویرسازی کند.

به گفته فرمانده کل انتظامی جهوری اسلامی ایران، امروز هنر از شهادت بسیار عقب افتاده است و هنوز نتوانسته تصویر زیبای خدمت و جانسپاری در مسیر امنیت را به پرده تصویر بکشاند.

سردار رادان تاکیدکرد : اگر امروز هنر و هنرمند نتواند وظیفه درست خود را نسبت به مردم انجام دهد، فردای قیامت باید پاسخگو باشد.

براساس این گزارش، سردار سید سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی و فرهنگی فراجا نیز در این آیین اظهار داشت: موسسه ناجی هنر با سابقه بیش از ۵۰ سال در خدمت اهالی فرهنگ و هنر قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد شهرک سینمایی پلیس گامی در جهت نزدیکی بیشتر پلیس با فرهنگ و به خصوص عرصه‌های تاثیرگذار عمومی استف افزود: این مجموعه با ظرفیت‌های متنوع از جمله استادیوهای مجهز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

سردار منتظر المهدی اضافه کرد: شهرک سینمایی پلیس به عنوان یکی از زیرساخت‌های حوزه سینما خواهد بود و علاوه بر تولیدات فرهنگی عمومی می‌تواند در تولید برنامه‌های اجتماعی پلیس نیز بکارگرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha