اجازه انتشار ۱۰۰هزار میلیارد ریال اوراق برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در لایحه بودجه

تهران- ایرنا- در لایحه بودجه ۱۴۰۴ به شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی اجازه انتشار یکصد هزار میلیارد ریال اوراق برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای داده شد.

به گزارش ایرنا، برپایه بند ۳ تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۴، شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی مجازند با تصویب شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور و تایید شورای اقتصاد با تضمین خود یا سایر صندوق‌های تابعه و وابسته نسبت به انتشار یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای با تامین تجهیزات و علائم ایمنی راه‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان امروز (سه‌شنبه، اول آبان ماه)‌پس از حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و ایراد سخنانی، بخش نخست لایحه بودجه ۱۴۰۴ را به هیأت رئیسه مجلس تقدیم کرد.

بر اساس ماده واحده بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور متشکل از چهار زیربخش شامل «احکام»، «سقف منابع بودجه عمومی دولت»، «ترازهای عملیاتی، سرمایه‌ای و مالی» و «فروض برآورد منابع و مصارف» است. از حیث منابع و مصارف بودجه کل کشور بالغ بر یکصد و هجده میلیون و نهصد و شصت و شش هزار میلیارد (۱۱۸,۹۶۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال است.

به گزارش ایرنا، پیشتر رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رفع ۳۷۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha