نمایشگاه برق، حلقه اتصال صنعت برق با دانشگاه و بازار است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: نمایشگاه برق را باید حلقه اتصالی میان صنعت، دانشگاه و بازار قلمداد کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، «مصطفی رجبی مشهدی» در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه برق و نقش آن در توسعه و به‌روزرسانی صنعت برق افزود: نمایشگاه برق یکی از رویدادهای بسیار مهم صنعت برق است که به‌صورت سالیانه و در پایان فصل اوج بار برگزار می‌شود تا به واسطه گردهمایی فعالان بخش دولتی و خصوصی این صنعت استراتژیک کشور، فصل تازه‌ای از تعامل و هم‌افزایی میان بخش‌های مختلف صنعت برق کشور آغاز شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه برق فرصت مناسبی را برای متقاضیان خرید محصولات داخلی و نیز اطلاع آن‌ها از آخرین فناوری‌های صنعت برق توسط دانش‌بنیان‌ها فراهم می‌کند.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی برق که سوم تا ششم آبان‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود، ۶۲۰ شرکت داخلی و خارجی توانمندی و دستاوردهای خود را در معرض بازدید عموم قرار می‌دهند، گفت: یکی از موضوع‌های مهمی که در نمایشگاه برق به آن توجه می‌شود لزوم پیش‌گامی صنعت برق در حوزه‌های مختلف اعم از نیازسنجی، مخاطب‌شناسی و بازاریابی است که حضور حداکثری فعالان بخش‌های مختلف این صنعت در نمایشگاه، فرصتی بی‌نظیری برای تحقق این مهم فراهم می‌کند.

رجبی مشهدی با تأکید بر اینکه فعالان دولتی صنعت برق نیز در نمایشگاه امکان کسب اطلاع از آخرین نوآوری‌های این صنعت توسط بخش خصوصی را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: مسئولان صنعت برق نیز در بازدید از محصولات موجود در نمایشگاه در جریان آخرین امکانات و حمایت‌های موردنیاز شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه فعالیت‌های آن‌ها قرار خواهند گرفت که مجموع این اقدام‌ها باعث می‌شود تا در سال آینده شاهد توسعه بیشتر محصولات و فناوری‌های موردنیاز این صنعت مهم کشور باشیم.

وی درباره اهمیت حضور رسانه‌ها در این مهم‌ترین آوردگاه صنعتی برق کشور، گفت: نمایشگاه برق به فعالان رسانه این امکان را می‌دهد تا آنچه را که به‌طور عمده به‌صورت شفاهی و غیرحضوری در خصوص توانمندی‌های این حوزه می‌شنوند را به‌صورت عینی ببینند و بر همین اساس روایت‌های کامل و دقیق‌تری را در قالب‌های مختلف رسانه‌ای به افکار عمومی جامعه منتقل کنند.

بر اساس این گزارش بیست و چهارمین نمایشگاه برق کشور از تاریخ ۳ تا ۶ آبان‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی فعال در حوزه برق برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha