مصدومان گازگرفتگی در مهدیشهر همه به جز یک نفر مرخص شدند

سمنان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان گفت: ۳۹ مصدوم مسمومیت بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن در فولادمحله شهرستان مهدیشهر، به جز یک نفر، همگی از بیمارستان مرخص شدند.

کارن یحیایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره وضعیت حال عمومی مصدومان گازگرفتگی در مسجد فولادمحله شهرستان مهدیشهر در استان سمنان افزود: ۸۶ نفر بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن در فولادمحله امدادرسانی شدند.

وی ادامه داد: از مجموع ۸۶ نفر مسموم بر اثر تنفس گاز مونواکسیدکربن در فولادمحله مهدیشهر ۲۲ نفر به بیمارستان کوثر سمنان و ۱۷ نفر به بیمارستان مهدیشهر منتقل و بقیه در محل درمان شدند و خدمات لازم را دریافت کردند و نیازی به انتقال آنها به مراکز درمانی نبود.

وی اضافه کرد: تمامی مصدومان بخش اورژانس از بیمارستان کوثر سمنان و ۱۶ نفر از بیمارستان مهدیشهر مرخص شدند و فقط یک نفر هم اکنون بستری است.

یحیایی گفت: حال عمومی یک مسموم گازگرفتگیِ بستری در بیمارستان مهدیشهر مطلوب است و نگرانی جدی درباره سلامت وی وجود ندارد.

سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان اظهار کرد: ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس حوالی ساعت پنج امروز برای خدمات درمانی و امدادرسانی به محل حادثه در شمال شهرستان مهدیشهر اعزام شدند.

فولادمحله منطقه ای کوهستانی در شمال شهرستان شرق مهدیشهر و در محدوده نزدیک به مرز استان‌های سمنان و مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha