۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85636620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ سازه آبخیزداری در خراسان جنوبی اجرا شد

۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85636620
۳۵ سازه آبخیزداری در خراسان جنوبی اجرا شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲، عملیات اجرایی ۳۵ سازه آبخیزداری در استان با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

علیرضا نصرآبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال مالی گذشته، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل‌های مختلف برای اجرای طرح‌های آبخیزداری در استان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات سال مالی گذشته ساخت ۳۵ سازه آبخیزداری در استان هدف گذاری شده‌است، گفت: از این تعداد ۳۳ سازه با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال تکمیل شده‌ و ۲ سازه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۵۰ درصدی در دست اجراست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی عنوان کرد: ۳۵ سازه آبخیزداری استان با ۱۷ هزار متر مکعب عملیات خاکی و سنگی و حجم آبگیری ۱۵۵ هزار متر مکعب اجرا شد.

نصرآبادی افزود: این طرح‌ها در سطح پنج هزار و ۵۰۰ هکتار و ۱۷ حوزه آبخیز اجرایی شده‌است، در مجموع ۶ هزار نفر در ۲۷ روستا از مزایای آن برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال مالی جاری هزار میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی برای طرح‌های آبخیزداری خراسان جنوبی اختصاص یافته است، گفت: این اعتبارات نسبت به سال قبل رشد ۲ برابری دارد و هدف گذاری شده که حدود ۷۰ سازه آبخیزداری با این اعتبارات اجرایی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha