۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85636895
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اختر: امیدوارم استقلال به روزهای خوبش بازگردد

۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85636895
اختر: امیدوارم استقلال به روزهای خوبش بازگردد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تمجید از بازیکنان این تیم در دیدار با النصر عربستان گفت: امیدوارم استقلال به روزهای خوبش بازگردد که همه تیم‌ها از روبه رو شدن با آن بترسند.

ادموند اختر روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص شکست استقلال مقابل النصر عربستان در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: بازیکنان در دیدار مقابل النصر یک نمایش فوق‌العاده داشتند و من به شخصه از نحوه بازی کردن تیم خوشم آمد. امید داشتم که استقلال با این نحوه بازی کردن شاید بتواند با یک گل النصر را با تمام ستاره‌هایش زمین‌گیر کند. امیدوارم استقلال به روزهای خوبش بازگردد که همه تیم‌ها از روبه رو شدن با آن بترسند.

وی افزود: همه بازیکنان در دیدار با النصر انگیزه بالایی داشتند و خوب بازی کردند و نمی‌شود مقابل النصر از بازیکنان نقطه ضعف بگیرم اما در صحنه گل با جاگیری نامناسب مدافعان گل دریافت کردیم.

اختر: امیدوارم استقلال به روزهای خوبش بازگردد

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد سهراب بختیاری‌زاده، گفت: در حال‌حاضر بختیارزاده دیگر سرمربی تیم نیست اما من یک خواهشی که از مجموعه باشگاه استقلال دارم آن است که بختیاری‌زاده را جزو کادر فنی نگه دارند چرا که او دلسوزانه برای تیم می‌جنگد. در این چند بازی هم دیدیم که او با تمام توانش برای استقلال جنگید.

اختر: امیدوارم استقلال به روزهای خوبش بازگردد

وی در خصوص آمدن پیتسو موسیمانه بر روی نیمکت استقلال، خاطرنشان کرد: از نظر من استقلال قهرمانی در لیگ را از دست داده است مگر اینکه یک اتفاق نادر رخ بدهد. من به جای مدیریت باشم به سرمربی جدید می‌گویم تیم در این فصل را به بالای جدول برسان و فصل بعد به دنبال قهرمانی باش. چون امسال به شدت امتیاز از دست داده‌ایم.

پیشکسوت استقلال در مورد دیدار امروز برابر خیبر خرم‌آباد گفت: هر دو تیم سرمربی خود را تغییر دادند ولی سعید دقیقی سرمربی است که می‌تواند برای تیم ما خطرناک باشد. امیدوارم بازیکنان از این به بعد با دل جرات بازی کنند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha