اهدای نشان "پهلوان تولید و اشتغال" به کارآفرینان و صاحبان صنایع برتر اردبیل

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای اولین بار نشان "پهلوان تولید و اشتغال" به کارآفرینان و صاحبان صنایع برتر و اشتغال آفرین این استان اهدا می‌شود.

هاشم علایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از تلاش‌های جهادی واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: اعطای نشان پهلوان تولید و اشتغال به واحدهای دانش بنیان، فناور، اشتغال آفرین و صادرات محور اقدام شایسته‌ای است که مصمم هستیم با هدف تشویق کارآفرینان و شناساندن توانمندی‌های آنها به جامعه انجام دهیم.

وی افزود: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران و سربازان جنگ اقتصادی و ستون فقرات توسعه کشور در خط مقدم تولید قرار دارند و با همه توان تلاش می‌کنند نیازهای استان را در زمینه‌های مختلف تولیدی برآورده کنند.

علایی ادامه داد: با وجود مشکلات عدیده کارآفرینان و صنعتگران به صورت جهادی در استان کار می‌کنند تا ضمن افزایش تولید، اشتغال و کارآفرینی هم در استان رونق بگیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خاطر نشان کرد: با هدف توسعه صنعتی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران نیازمند نگاه و نگرش حمایتی مدیران دستگاه‌های اجرایی از واحدهای صنعتی هستیم و وظیفه ما مسئولان حمایت و تشویق این قشر است تا بتوانیم بر مشکلات موجود در عرصه تولید غلبه و مسیر رونق تولید را هموارتر کنیم.

وی گفت: این شرکت به عنوان یک سازمان توسعه‌ای نقش اساسی در هدایت و جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان ایفا می‌کند و با استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن و با همراهی مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان تلاش می‌شود کمبودها و کاستی‌های موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع و گردش چرخ‌های اقتصاد استان هموارتر شود.

علایی با بیان اینکه توسعه صنایع در نهایت منجر به رشد روز افزون اقتصاد کشور خواهد شد، بیان کرد: حمایت از کسب و کارهای تولیدی، سبب ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازارهای هدف می‌شود و در نهایت پایه‌های کارآفرینی در اقتصاد را تقویت کرده و کشور را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق خواهد داد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha