معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در معاونت علمی منصوب شد

تهران- ایرنا- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری با صدور حکمی «تورج امرایی» را به سمت معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان منصوب کرد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، حسین افشین، با تاکید بر سوابق روشن و تجارب ارزشمند امرایی در زمینه توسعه فناوری‌های نوین، وی را به عنوان رهبری برای راهبری اقتصادی دانش‌بنیان برگزید.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، در حکم انتصاب امرایی آورده است: با عنایت به سوابق درخشان و تجارب جنابعالی در عرصه توسعه فناوری‌های نوین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی کشور، به موجب این حکم به سمت معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان منصوب می‌شوید. شرکت‌های دانش‌بنیان به مثابه چراغ فروزان آینده علمی و اقتصادی کشور مسئولیت بزرگی در راهبری اقتصاد دانش‌بنیان بر عهده دارند. بنابراین انتظار می‌رود که با درایت و همت والای خود در تقویت این نهادهای نوپا و ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت افزایش توانمندی‌ها و نوآوری های علمی همواره کوشا باشید.

توجه به نیازهای ملی و جهانی و توسعه ظرفیت های علمی و اقتصادی کشور از اولویت های مهم این مسئولیت محسوب می شود. از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت چهاردهم خواستارم.

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در معاونت علمی منصوب شد

به گزارش ایرنا، تورج امرایی دانشیار دانشکده مهندسی برق در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی و دانش‌آموخته مهندسی برق- سیستم های قدرت از دانشگاه صنعتی شریف است که از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۴ مدیریت این دانشکده را برعهده داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha