کشیش کلیسای آشوری: ایستادن در کنار مظلومان را از رهبر انقلاب آموخته‌ایم

تهران- ایرنا- کشیش نینوس مقدس‌نیا از کلیسای انجیلی آشوری گفت: از رهبر معظم انقلاب خودمان همیشه این را یاد گرفته‌ایم که در کنار مظلومان بایستیم.

کشیش نینوس مقدس‌نیا در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره بیانات مقام معظم رهبری در باب اقتدار نیروهای مسلح اظهار داشت: از رهبر معظم انقلاب خودمان آموخته‌ایم که طرف حق را باید بگیریم و همانند سال‌های گذشته، چندین بیانیه از سوی اقلیت‌های دینی در حمایت از مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب صادر شده است.

وی افزود: همراه با همه راهکارهایی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، حکومت ما، یعنی حکومت جمهوری اسلامی ایران، حمایت از مظلومان را به عنوان یک راهبرد و روش استفاده می‌کند و ما نیز هم همراه و همگام با ملت مسلمان ایران هستیم و در شناخت حق و ایستادن در کنار فلسطینیان مظلوم و ملت لبنان مظلوم و حزب‌الله و تمام کسانی که جبهه مقاومت را تشکیل می‌دهند، خودمان را در کنار اینها می‌بینیم. همانگونه که در خود لبنان هم مسیحیان همواره از پشتیبانان جریان مقاومت بوده و هستند.

هیچ وقت پا پس نمی‌کشیم

کشیش مقدس‌نیا تصریح کرد: همانند جامعه ارامنه و دیگر جوامعی که در لبنان بوده و خیلی هم از نظر جمعیت قوی هستند، ما نیز همچنان همراه با ملت مقاوم ایران همه مشکلات و کمبودها را تحمل و صبوری می‌کنیم و هیچ وقت پا پس نمی‌کشیم.

به جای هر شهیدی که پیکرش بر زمین افتاده، ۱۰ فرمانده دیگر بیشتر برخاسته‌اند

وی در خصوص شهادت یحیی سنوار و این‌که بر اساس فیلم منتشر شده تا آخرین لحظه در آستانه شهادت دست از ایستادگی برنداشت هم اظهار داشت: در تمام سال‌های گذشته، رژیم صهیونیستی با همه جنایت‌هایی که کرده و با همه ترورهای ناجوانمردانه‌ای که داشته، فکر کرده توانسته برخی از سران و فرماندهان محور مقاومت را حذف کند، اما یقینا به جای هر شهیدی که پیکرش بر زمین افتاده، ۱۰ فرمانده دیگر بیشتر برخاسته‌اند.

کشیش مقدس‌نیا گفت: اکنون ما در جهان شاهد یک حرکت و یک مقاومتی هستیم که شاید برخی دولت‌ها نه، اما همه ملت‌ها حتی ملل غربی، اروپایی و آمریکایی هم همگی علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی موضع گرفته‌اند.

او تصریح کرد: این به مثابه شکست رژیم صهیونیستی با همه جنایت‌هایی است که مرتکب شده و موفق نشده به اهداف خود برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha