پیشکسوت کشتی: گرفتن دست نیازمندان جزو منش پهلوانی است/مردم پای انقلاب ایستاده اند

شهر ری - ایرنا - محمد رضا طالقانی از پیشکسوتان کشتی کشورمان با بیان اینکه گرفتن دست نیازمندان جزو منش پهلوانی است، گفت: مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و هر جا که مشکلی یا کار خیر بوده ، این مردم بودند که به موقع ورود پیدا کردند.

به گزارش ایرنا ،مراسم رزمایش جهادگران فاطمی با رویکرد و حمایت در حد توان از معسرین جامعه ورزش تهران با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزشکار و مسئولان ورزشی و شهری برگزار شد.

رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی ۴» در قالب ۱۳ گروه جهادی و کمک مومنانه برگزار شد و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در تلاش است که با کمک جامعه ورزشی در راستای کمک به ورزشکاران معسر اقدامات موثر انجام دهد.

طالقانی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه در کشوری زندگی می کنیم که هیچ جای دنیا مانند آن را ندارند، افزود: اولین چیزی که مایه افتخار ورزش می شود ارادت انسان‌ها به صاحب کسوت است.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی یادآور شد: هدف از تاسیس کمیته امداد این بود که آرام آرام کسانی که دستشان به دهانشان نمی‌رسد آنان را حمایت کنند تا دیگر قشر نیازمندی در کشور نداشته باشیم.

طالقانی افزود: امروز شاهد هستیم که ورزشکاران و مردم که قهرمانان اصلی این مرز و بوم هستند به دستگیری از نیازمندان می پردازند.

همچنین در این رزمایش سید مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور اظهار داشت: این پویش با دو محور تخصصی ورزشکاران در قالب توزیع اقلام ورزشی در مناطق کم برخوردار انجام می‌شود و مورد دوم حضور مدیران و نخبگان ورزشی به منظور کشف استعدادهای نوجوانان است که به مراکز ورزشی معرفی می‌شوند.

پیشکسوت کشتی: گرفتن دست نیازمندان جزو منش پهلوانی است/مردم پای انقلاب ایستاده اندسردار حسن‌زاده: رزمایش جهادگران فاطمی باید تداوم پیدا کند

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در این مراسم گفت: شیوه کمک به محرومان که از پیشکسوتان ورزش کشور الگو گرفته شده است، در بسیج سازندگی جاری است و باید تداوم پیدا کند.

وی اظهار داشت: شهدای ما همه پهلوانان جبهه مقاومت هستند. یکی از افتخارات ما داشتن فرهنگ ورزشی و پهلوانی در جامعه است که از فرهنگ اهل بیت علیهم السلام گرفته شده است.

سردار حسن زاده ادامه داد: یکی از منش‌های پهلوانی دستگیری از نیازمندان و محرومان است. پویش جهادگران که از دوره کرونا اوج گرفت ،

نصرالله خادم رییس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله (ص) تهران اظهارداشت: این رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی ۴» در قالب ۱۳ گروه جهادی و کمک مومنانه برگزار شد و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله (ص)در تلاش است که با کمک جامعه ورزشی در راستای کمک به ورزشکاران معسر اقدامات موثر انجام دهد.

وی ادامه داد : از ابتدای سال تا امروز ۱۰ تُن ارزاق و چهار سری جهیزیه، بسته‌های لوازم‌التحریر، لوازم ورزشی در میان ورزشکاران معسر توزیع شده است ، ضمن اینکه توسط گروه‌های جهادی این رزمایش هزار بسته ارزاق تهیه شده است که به معسرین ورزش اهدا خواهد شد ، مبلغ هر بسته حدود یک میلیون تومان می باشد که تمام این هزینه‌ها از کمک‌های مردمی و جهادی تهیه شده است.

این مراسم با حضور سید علی اکبر حیدری قهرمان کشتی جهان و المپیک ، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ، افشین هادی چگینی و علی صدیقی ، رئیس و دبیر فدراسیون انجمن های ورزش‌های رزمی ، سید مهدی حیدری پیشکسوت فوتبال ، سردار مشایخی رئیس اسبق بسیج ورزشکاران ، محمد مشهدی آقایی رئیس اسبق تربیت بدنی بسیج دانشجویی و مدیرتیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان، علی زندی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ، محمد عباس نیکو رئیس هیئت کشتی شمال شرق تهران ، جمعی از پیشکسوتان ورزش و هنر ، فرماندهان کانون‌های ورزشی سازمان بسیج ورزشکاران ، جمعی از نخبگان و مدال‌آوران ورزشی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha