۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85637472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده پونل به خلخال مسدود شد

۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۳۳
کد خبر: 85637472
جاده پونل به خلخال مسدود شد

رشت - ایرنا -  رئیس مرکز مدیریت راه‌های گیلان از بسته شدن جاده پونل - خلخال به دلیل بارش برف و کولاک شدید خبر داد.

عارف بابازاده عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راه ارتباطی پونل به خلخال در شهرستان رضوانشهر به دلیل بارش شدید برف و کولاک و با هدف حفظ ایمنی مردم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه بقیه راه های گیلان باز بوده و عبور و مرور در آن در جریان است، اضافه کرد: بارش شدید برف، محورهای پونل به خلخال، اسالم به خلخال، ماسال به گیلوان و سیاهکل به دیلمان در محدوده‌ لاریخانی را سفیدپوش کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های گیلان بیان کرد: در گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل نیز برف شدید می بارد و مه غلیظ نیز در این محور گزارش شده است.

رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

شماره تلفن مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای جاده‌ای استان و مسیرهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

سامانه بارشی و سرد که از دوشنبه گذشته وارد گیلان شده‌ تا امروز (چهارشنبه) ماندگار است، بر اساس هشدار نارنجی هواشناسی در این مدت باران در برخی مناطق رگباری و شدید، گاه خیلی شدید توام با رعد و برق، وزش باد گاه شدید و موقتی خیلی شدید، مه آلودگی و در ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف همراه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha