توزیع بیش از ۵۴ تن گوشت گرم گوساله در سیستان‌ و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۵۴ تن گوشت گرم گوساله وارداتی با پیگیریی مستمر کارگروه تنظیم بازار استان تخصیص و توزیع توزیع شد.

محمد مهدی اکبری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مرحله از ۲۳ مهرماه تاکنون ،بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بسته ۲ کیلوگرمی گوشت گوساله وکیوم با قیمت مصوب در بین شهروندان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.
وی تصریح کرد:با توجه به حساسیت و شرایط خاص نگهداری گوشت گرم وکیوم این کالا از طریق شعب فروشگاه های زنجیره‌ای افق کوروش و وال مارکت که شرایط نگهداری، انتقال و عرضه کالاهای پروتئینی را دارند با قیمت مصوب در بین هم استانی‌ها در حجم ۲ کیلوگرمی و منطبق با شرایط اقتصادی خریداران توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

توزیع بیش از ۵۴ تن گوشت گرم گوساله در سیستان‌ و بلوچستان

سطح گلخانه های سراوان به ۴۷ هکتار رسید
مدیر جهادکشاورزی سراوان گفت: در سالجاری با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی ۱۰ هکتار به سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای این شهرستان اضافه شد.
ایرج رستم زهی افزود: با بهره‌برداری این گلخانه ها میزان تولید محصولات گلخانه‌ای سراوان به ۹ هزار و ۴۰۰ تن می‌رسد که نسبت به میزان تولید سال گذشته، از رشد ۲۰ درصدی برخوردار شده است.
وی عمده محصولات گلخانه‌ای شهرستان سراوان را کدو، فلفل ،خیار ،گوجه فرنگی و بادمجان برشمرد.

توزیع بیش از ۵۴ تن گوشت گرم گوساله در سیستان‌ و بلوچستان

کشت ۲۰۰ هکتار پنبه در دلگان
مدیر جهاد کشاورزی دلگان از استقبال کشاورزان دلگانی برای کشت پنبه خبر داد و گفت: در خرداد و مهرماه امسال کشاورزان بخش مرکزی و جلگه چاه هاشم این شهرستان ۲۰۰ هکتار از اراضی خود را به کشت پنبه اختصاص دادند.
قنبر نارویی افزود: جهت کمک به کشاورزان و ارتقای تولید ،چهار تن بذر یارانه دار و ۲۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی فسفاته، پتاسه وازته در زمان کشت در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی مجدد کارخانه بافت بلوچ در ایرانشهر فرصت خوبی است تا مجدد کشت و کار پنبه رونق پیدا کرده و از این طریق مواد اولیه این کارخانه در منطقه تولید شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha