۳ آبان ۱۴۰۳، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85637748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان قزوین: اختلاف اعضای شورای شهر نباید به زیان شهروندان تمام شود

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: شورای شهر به عنوان یکی از مظاهر حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی است و اختلاف اعضای آن نباید به زیان شهر و شهروندان تمام شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، علی اصغر عسگری روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: انتخاب اعضای شورای شهر برای مدیریت شهری از سوی مردم یکی از مظاهر حکمرانی مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دارای اهمیت جایگاه رفیعی ماست.

وی اضافه کرد: صیانت از حقوق عامه وظیفه قانونی دادستان است و هرجا که حقوق عامه مورد بی اعتنایی قرار بگیرد، به طور قطع تذکر و برخورد متناسب قانونی انجام خواهد شد.

عسگری خطاب به اعضای شورای شهر قزوین گفت: اختلاف در تصمیمات و اقدامات در شورای شهر و شهرداری، عامل توقف امور شهری و به زیان شهروندان خواهد بود و باید شرایطی فراهم شود تا فضای همدلی و همراهی در مدیریت شهری حاکم شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در پایان خواستار تعامل بیشتر تمام دستگاه های خدمت رسان خصوصا شهرداری ها؛ برای ارائه خدمات مطلوب تر به عموم مردم استان شد و مدیران را به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات و حل معضلات اجتماعی دعوت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha