بازدید شبانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه های خدمات رسان و امدادی+ فیلم

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی اعضای ستاد مدیریت بحران از دستگاه های خدمات رسان و امدادی در پی بارندگی و هشدار هواشناسی بعد از ساعت ۲۲ چهارشنبه شب در سطح شهر یاسوج بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران شامگاه چهارشنبه با حضور در مرکز کنترل و عملیاتی دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی هلال احمر، برق و راهداری ضمن خدا قوت به مدیران و کارکنان و نیروهای امدادی از نزدیک هم در جریان ماموریت ها و کارکرد و برخی کمبودها و مشکلات این نهادها قرار گرفت.

وی همچنین از نزدیک در جریان معضل پس زدگی فاضلاب در پی بارش های اخیر در میدان عدل یاسوج قرار گرفت و دستورات لازم برای بهبود این وضعیت و هدایت آب‌های سطحی شهر را صادر کرد.

رحمانی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ستاد بحران برای خدمات رسانی بهتر در محل ستاد به حالت آماده باش کامل درآمده است و در ارائه خدمت به مردم پای کار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه نیز هواشناسی بارش باران پیش‌بینی کرده است و دما بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد داشت.

وی عنوان کرد: لیست پیمانکاران فعال استان در اختیار حوزه بحران باشد تا ماشین‌آلات آنها در زمان بحران و لزوم به کمک استان بیاید.

رحمانی عنوان کرد: رشد سریع جمعیت در بویراحمد، بدون برنامه‌ریزی مناسب برای زیرساخت‌های شهری و خدمات عمومی، باعث شده است تا ساکنان با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کنند.
بازدید شبانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه های خدمات رسان و امدادی+ فیلم

وی ادامه داد: برخورداری از آب و هوای مطلوب شهر یاسوج را طی ۵۰ سال جمعیت این شهر را از ۱۰ هزار نفر به حدود ۲۰۰ هزار نفر رسانده است ، اما زیرساخت ها شهری متناسب با این رشد جمعیت نبوده است.

بارش های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰ دقیقه پنجشنبه سوم آبان ۱۴۰۳ به ترتیب گنجگون ۴۶.۲، تنگ سرخ ۴۳، منصور خانی کاکان ۴۲، ستنگان ۴۰، وزگ ۲۲، علی کرمی دمچنار ۱۰، سرآب تاوه ۸.۵، دشتروم ۸، باشت ۶، ماهور باشت ۵، سی سخت ۴، دولت آباد ۳.۷، کالوس ۳.۵، یاسوج فرودگاه ۳.۴، چیتاب ۳.۳، گنجه ای ۳، سراب ننیز ۲.۵، مارگون ۱.۸، آبده گاه ۱، امامزاده جعفر ۰.۹، دوگنبدان ۰.۸، لیکک ۰.۳ و دهدشت ۰.۲ میلی متر بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha