۵ آبان ۱۴۰۳، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85637932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لرستان واگذار شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل بهزسیتی لرستان گفت: ۲۴۵ واحد مسکونی امسال به مددجویان این نهاد واگذار شده و بیش از ۴۰۰ واحد دیگر با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و سهم آورده متقاضیان در حال احداث است.

همایون عمودی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: همچنین امسال ۳۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ تاکنون هفت هزار و ۶۵ واحد مسکونی در قالب تامین مسکن به مددجویان این نهاد واگذار شده که سهم امسال تاکنون با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال، ۲۴۵ واحد بوده است.

وی با بیان اینکه ۶۷۰ واحد مسکونی سال گذشته در راستای تامین سرپناه و حمایت از مددجویان این استان احداث و واگذار شده است بیان کرد: در این راستا ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت احداث و ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی لرستان پرداخت شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال مدجویان این نهاد نیز گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مدجویان این نهاد پرداخت و بیش از ۷۰۰ شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

عمودی زاده عنوان کرد: همچنین از سال گذشته بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال پرداختی در خصوص حق بیمه سهم خویش فرما و کارفرما به یک هزار و ۹۳۲ نفر صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha