«آن لحظه‌ها» از عبدالحسین مختاباد منتشر شد+ صوت

تهران- ایرنا- تک‌آهنگ «آن لحظه‌ها» با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی، آهنگسازی و خوانندگی سیدعبدالحسین مختاباد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، تک‌آهنگ «آن لحظه‌ها» با شعری از استاد محمدرضا شفیعی‌کدکنی، آهنگسازی، خوانندگی و تنظیم سیدعبدالحسین مختاباد هنرمند موسیقی سنتی منتشر شده و از طریق پلتفرم‌ها و وب سایت‌های موسیقی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این اثر برای ارکستر بزرگ تنظیم شده است و محسن حسینی (سنتور)، علیرضا دریایی (ویولن و کمانچه)، فرهاد ابراهیم خانی (نی)، نیما دلنوازی (تار و تارباس)، بابک میرزایی (عود)، داود منادی (ویولنسل)، میلاد قریشی (تنبک و دف) نوازندگان، نوید شابیگی صدابردار و محسن حسینی ناظر ضبط از دیگر عوامل اجرایی قطعه «آن لحظه‌ها» هستند.

همچنین این اثر برنده جایزه جهانی موسیقی در سال ۱۴۰۱ شده است. برای شنیدن قطعه «آن لحظه‌ها» اینجا مراجعه کنید.

«آن لحظه‌ها» از عبدالحسین مختاباد منتشر شد+ صوت

به گزارش ایرنا، سیدعبدالحسین مختاباد امره‌ای آهنگساز، خواننده و بنیانگذار و خواننده گروه «رودکی» متولد سال ۱۳۴۵ در ساری، فارغ‌التحصیل کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه تهران، کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه یورک (کانادا)، کارشناسی موسیقی از دانشگاه اتاوا کانادا و دکترای موسیقی (آهنگسازی و اجرا) از دانشگاه گلداسمیت انگلستان است.

مختاباد علاوه بر اجرای موسیقی سنتی، به تحقیق و پژوهش در زمینه‌های جامعه‌شناختی موسیقی نیز می‌پردازد. وی در عرصه موسیقی تاکنون بیش از ۲۰ آلبوم موسیقی منتشر کرده که «شکوه»، «شبانگاهان (بوی گل)»، «ساقی رضوان»، «غوغای جان»، «نقش خیال»، «رنگین کمان عشق»، «اشک مهتاب» و «سیاه مشق» از جمله آنهاست.

ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، عضویت در هیات مدیره انجمن موسیقی ایران، عضویت در شورای موسیقی سازمان یونسکو در ایران، مشاور موسیقی معاونت مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما و معاون موسیقی استان‌ها سازمان صدا و سیما و مشاور مدیر کل موسیقی سازمان صدا و سیما، عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران از سوابق مدیریتی و اجرایی مختاباد است.

این خواننده خردادماه امسال پس از ۶ سال دوری از صحنه با همراهی ارکستر ملی ایران در کنسرت «در رهگذارت» به رهبری همایون رحیمیان در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha