۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85638068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکومیت ۱۳۲ میلیارد ریالی شرکت متخلف ارزی در البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت ۱۳۲ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریالی یک شرکت به خاطر ایفا نکردن تعهدات ارزی در این استان خبر داد.

"سلیمان رزاقی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده این شرکت متخلف برای ایفا نکردن ۱۱۲ هزار و ۲۲۲ درهم تعهد ارزی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرج رسیدگی شد.
وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به ارائه نشدن اسناد و مستندات گمرکی در مهلت مقرر، اتهام انتسابی را محرز و مدیر عامل شرکت را به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
رزاقی بیان کرد : شعبه همچنین شرکت متخلف را به پرداخت ۱۰۶میلیارد و ۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و در مجموع متخلفان به پرداخت ۱۳۲ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی گفت: با شکایت بانک کشاورزی استان البرز ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محکومیت ۳۱میلیارد ریالی قاچاقچی خودرو

محکومیت ۱۳۲ میلیارد ریالی شرکت متخلف ارزی در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز همچنین از محکومیت ۳۱ میلیارد ریالی قاچاقچی یک دستگاه خودرو بنز در این استان خبر داد.
رزاقی گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه خودرو بنز گذر موقت مدل ۳۵۰ E به ارزش ۳۱ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال در شعبه دهم تعزیرات حکومتی کرج رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و اتمام مهلت قانونی تردد، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو کشف شده، متخلف را به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha