۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸
کد خبر: 85638303
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتسال کراپ الوند میهمان خود را گلباران کرد

قزوین - ایرنا - تیم فوتسال کراپ الوند در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال میهمان خود، ایرالکو اراک را با نتیجه چهار بر یک شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال کراپ الوند در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر پنجشنبه و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند میزبان تیم ایرالکو اراک بود که در پایان این تیم قزوینی بود که با نتیجه چهار بر یک در برابر میهمان خود به پیروزی رسید.

تیم های فوتسال کراپ الوند تا پیش از این دیدار و از هشت دیدار گذشته خود با پنج پیروزی، یک تساوی و ۲ باخت و کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم و تیم ایرالکو اراک نیز با همین تعداد بازی و یک پیروزی، سه تساوی و چهار باخت در رده سیزدهم جدول مسابقات ۱۴ تیمی این دوره از رقابت ها قرار داشتند.

نیمه نخست این دیدار تیم کراپ الوند موفق شده با نتیجه چهار بر صفر و با گل های علی مروتی، عرفان محمدیان، سجاد یوسف خواه و امیرحسین غلامی به رختکن برود.

در ادامه و با شروع نیمه دوم این تیم میهمان بود که توانست توسط محمدرضا محبی تنها به یکی از گل های خورده خود پاسخ دهد و در نهایت نیز این دیدار با نتیچه چهار بر یک پایان یافت.

قضاوت این دیدار برعهده مجید اکبری، ارسلان میرزاده، رضا پورشایگان و بهشاد پنجه‌زاده و ناظر دیدار نیز وحید عرض پیما بودند.

تیم کراپ الوند با این پیروزی به امتیاز ۱۹ دست یافت و هفته آینده میهمان تیم گیتی پسند، صدرنشین مسابقات می رود و تیم ایرالکو اراک نیز در خانه پذیرای تیم نفت بندرعباس خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha