لیگ برتر بسکتبال؛ پیروزی شهرداری گرگان  مقابل گلنور اصفهان + فیلم

گرگان- ایرنا- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور توانست در اولین بازی خانگی با حضور تماشاگران خود، گلنور اصفهان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر امروز با حضور ۲ هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، شهرداری با نتیجه ۷۹ بر ۶۸ به پیروزی رسید.

گرگانی‌ها در اولین بازی خانگی مقابل طبیعت اسلامشهر از حضور تماشاگران با رای کمیته انضباطی فدراسیون به علت مشکلات و حوادث بازی پنجم فینال فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال، محروم بودند.

شاگردان صالح مخدومی در ابتدا با ترکیب مبین شیخی، پیتر گریگوریان، امیرحسین یازرلو، ارسلان کاظمی و میثم میرزایی وارد زمین شدند، اما کوارتر نخست را با نتیجه ۱۷ بر ۱۹ به شاگردان حمیدرضا شمس سرمربی گلنور با ترکیب آغازین کورین هنری، مهدی افخمی، نوید خواجه‌زاده، ابراهیم بیگی و مارکو پروویچ واگذار کردند.

در کوارتر دوم، بازی پایاپای پیش رفت و در نهایت گرگانی‌ها با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند و تابلوی امتیازات در پایان نیمه اول ۳۳ بر ۳۰ به سود گرگانی‌ها ثبت شد.

در کوارتر سوم، گرگانی‌ها با یک بازی یک طرفه توانستند برتری قاطع خود را به گلنوری‌ها دیکته کنند و با نتیجه ۲۸ بر ۱۴ پیروز شدند و با مجموع امتیازات ۶۱ به ۴۴ به سود خود، به سمت نیمکت رفتند.

کوارتر چهارم و پایانی این بازی با پیروزی ۲۴ به ۱۸ گلنور به پایان رسید، اما در پایان شهرداری با حساب ۷۹ بر ۶۸ پیروز شدند.

ارسلان کاظمی کاپیتان شهرداری با ۲۱ امتیاز و اثرگذاری ۲۷، بهترین‌ بازیکن این مسابقه شد.

همچنین مارکو پروویچ بازیکن گلنور با ۱۷ امتیاز و اثرگذاری ۱۷ بهترین‌ یار تیم خود بود.

میثم میرزایی از شهرداری با ۱۰ امتیاز و ۱۲ ریباند عنوان بازیکن دبل‌دبل را کسب کردند.

بازیکن دبل‌دبل به کسی اطلاق می‌شود که ۲ عملکرد از برخی عملکردهایش همچون امتیاز، ریباند و پاس منجر به گل، ۲ رقمی باشد.

قضاوت این بازی را روزبه کلاهدوز به عنوان سرداور به همراه محمد کاظمیان و کامیاب ضیایی به عنوان داور اول و دوم با حضور محمد متین به عنوان ناظر داوری و نماینده فدراسیون برعهده داشت.

گرگانی‌ها با این پیروزی در حالی که هفته پنجم در گرگان میزبان پالایش نفت آبادان خواهند بود، با سه برد و یک باخت و مجموع هفت امتیاز در رده سوم قرار دارد.

گلنور اصفهان هم در هفته پنجم در زمین خود میزبان آینده‌سازان تهران خواهد بود و با ۲ برد و ۲ باخت و مجموع ۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha