مربی نساجی: جایگاه کنونی نساجی برازنده تیم ما نیست

ساری- ایرنا- مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: جایگاه کنونی نساجی برازنده هیچ کدام از ارکان باشگاه نیست و مصمم هستیم که فردا در حضور هواداران بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و شرایط خوبی را برای تیم‌مان رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا، مصطفی صداقت شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و استقلال خوزستان از سری مسابقات نهم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: تعطیلات برای نساجی به خاطر تعویق بازی‌مان با سپاهان مضاعف بود و دوری از مسابقات طولانی شد که این وقفه تقریبا طولانی محاسن و معایبی داشت.

وی افزود: با صلاحدید کادر فنی یک بازی تدارکاتی خوب با تیم گل‌گهر داشتیم که به ما کمک زیادی کرد. چند بازیکن مصدوم هم داشتیم که به ما اضافه شدند و در سه روز اخیر با تیم تمرین کردند.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: همان‌طور که آقای الهامی پیش از تعطیلات لیگ عنوان کرد، عیار اصلی و واقعی تیم‌ها بعد از تعطیلات مشخص می‌شود و ما هم خوشبختانه شرایط خوبی داریم.

صداقت اظهار کرد: فردا با تیم خوب استقلال خوزستان بازی داریم که کیفیت فوتبالی خوبی دارد و امیدواریم در مسابقه فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.

وی با اشاره به شرایط نساجی در جدول افزود: خودمان هم می‌دانیم که این جایگاه نساجی برازنده هیچ کدام از ارکان باشگاه، هواداران و دوستداران این تیم نیست و همه در تلاش هستند که بتوانند این روند را تغییر دهند اما متاسفانه سه بازیکن مصدوم هم داریم که احتمالا تا سه هفته آینده هم نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

صداقت ادامه داد: کوین یامگا، محمود قائد رحمتی و الکس مرکل در حال حاضر مصدوم هستند و به بازی فردا نمی‌رسند اما محمد عیسی که در روزهای اخیر برای تیم ملی سودان بازی کرد شرایط خوبی دارد و سه روز گذشته نیز با تیم تمرین کرد.

مربی نساجی گفت: با همه این شرایط مصمم هستیم فردا در حضور هواداران که همیشه برای ما انرژی‌بخش بودند بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم‌مان رقم بزنیم.

صداقت درباره احتمال جذب بازیکن جدید نیز اظهار کرد: آرمین سهرابیان به تیم اضافه شد و فعلا برنامه دیگری برای جذب بازیکن نداریم.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۴۵ فردا (جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر یکی از چهار مسابقه روز نخست هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور را برگزار می‌کنند.

نساجی مازندران در حال حاضر با چهار امتیاز از هفت مسابقه در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد و استقلال خوزستان با ۹ امتیاز از هشت مسابقه تیم دهم جدول رده‌بندی است.

داوری مسابقه نساجی و استقلال خوزستان را مرتضی منصوریان بر عهده دارد و هادی طوسی، رضا حیدری و مصطفی بینش نیز کمک‌های او در این مسابقه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha